شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: انفعال مسوولین در مقابل دشمن باعث تاسف است

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: انفعال مسوولین در مقابل دشمن باعث تاسف است

 

متاسفانه برخی مسوولین ما شده اند مبلغ اروپا و غرب و انگلیس که این شایسته نمی باشد..


 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز حجت الاسلام والمسلمین محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نماز گزاران این شهر  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با توجه به زبانهای مختلف و اینکه زبان انگلیسی تنها زبان علم نیست اشاره نمود و افزود: متاسفانه رییس جمهور کشور مان ضمن جسارت به گونه ای سخن می گوید که مخالف سخنان معظم له می باشد.

وی با اشاره به اینکه مسوولین ما تنها زبان علم را زبان انگلیسی می دانند افزود:  متاسفانه در کشور ما برخی از مسوولین شده اند مبلغ غرب و اروپا و انگلیس که این راه آنها به نا کجا آباد ختم خواهد شد.

امام جمعه الیگودرزبا اشاره به خواست حضرت آقا مبنی بر حفظ آرامش گفت:مردم ما به جهت حفظ آرامش و شرایط منطقه و پیروی از رهبری سکوت نموده اند اما همه باید حواسشان را جمع نمایند که اگر جسارت نسبت به مقام معظم رهبری تکرار شود مردم سکوت نخواهند کرد و با یک اشاره ایشان هرکسی که باشد را از سر راه بر خواهند داشت.

وی با اشاره به عدم موفقیت برجام گفت: این افراد در بحث برجام شکست خورده و حرفی برای گفتن ندارند و برای انتخابات آینده و سرپوش گذاشتن به نا کامی شان بحث های انحرافی را مطرح می نمایند و قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

ارزنده به مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام و جانبازان اشاره نمود و افزود: متاسفانه مسوولین اجرایی بجای الگو برداری از مقاومت این عزیزان در مقابل هتاکی دشمنان از خود انفعال نشان داده و سکوت می نمایند.

وی افزود: هنگامیکه آمریکا اعلام می کند ایران حق برگزاری رزمایش در خلیج فارس را ندارد هیچ مسوول دولتی و سیاسی واکنش نشان نمی دهد تا اینکه حضرت آقا که باید حرف آخر را بزند به این سخنان یاوه آمریکا پاسخی دندان شکن می دهد.

خطیب نماز جمعه الیگودرز با یاد آوری حوادث عربستان گفت: وقتی سیاست لبخند پاسخ نداد این اقتدار انقلابی مقام معظم رهبری بود که باعث شد عربستان در مقابل ایران زانو بزند و جنازه ها را تحویل دهد.

وی در بخشی دیگر از خطبه ها ضمن گرامیداشت هفته معلم و روز پاسدار  و جانبازو روز هلال احمر به اهمیت جایگاه نهاد های متولی اقشار مذکور اشاره نمود  و از زحمات مدیران و مسوولین و کارکنان آنها قدر دانی نمود.