شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: روحیه انقلابی رهبر معظم انقلاب باعث وحشت عربستان و اسراییل شد

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: روحیه انقلابی رهبر معظم انقلاب باعث وحشت عربستان و اسراییل شد

 


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل ازنیوز الیگودرزحجت الاسلام ارزنده گفت:وقتی دیپلماسی دولت در قبال مدیریت حادثه منا نا کار آمد گردید روحیه انقلابی مقام معظم رهبری باعث وحشت عربستان و حتی اسراییل شد.

حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نماز گزاران این شهر با اشاره به حادثه منا گفت: متاسفانه در مقابل دیپلماسی منفعلانه دولت در این ایام مقامهای کشورهای بی ارزش تا توانستند به ما توهین کردند و در حادثه منا هم علیرغم بی حرمتی آل سعود وزارت امور خارجه ما تنها به احضارچند باره کاردار سفارت عربستان بسنده کرد که هیچ نتیجه ای در برنداشت.

وی افزود: این درد آور است که وزیر امور خارجه کشور ما برود قطر و به امیر این کشور التماس نماید که پادرمیانی نماید عربستان اجازه دهد نمایندگان کشورمان برای رسیدگی به وضعیت حجاج به عربستان سفر نمایند که متاسفانه پس از چند روز این امر میسر نشد.

امام جمعه الیگودرز گفت: عربستان به مسوولین ما اعلام نمود که اجازه انتقال اجساد را نمی دهند و در حالیکه دیپلماسی دولت به بن بست خورده بود روحیه انقلابی مقام معظم رهبری بود که با سخنان حکیمانه جانی دوباره در رگهای مسلمانان بوجود آورد .

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمود من دیپلمات نیستم و یک انقلابی می باشم که اگر حرفی زدم تا آخر به آن عمل خواهم کردافزود: وقتی دیپلماسی دولت در قبال مدیریت حادثه منا نا کار آمد گردید روحیه انقلابی مقام معظم رهبری با عث وحشت عربستان و حتی اسراییل شد.

خطیب نماز جمعه الیگودرز به باور دشمنان به سخنان رهبر معظم انقلاب ا شاره نمود و افزود: پس از سخنان حضرت آقا و هشدار ایشان به عربستان رویکرد آل سعود نسبت به مسوولین ایران عوض شده و پادشاه عربستان برای مقام معظم رهبری پیام تسلیت فرستاد و کسانیکه حاضر نبودند اجساد قربانیان به ایران بازگردد تمام شرایط وزیر بهداشت را پذیرفتند.

وی با اشاره به اینکه همه باید قدردان نعمت وجود رهبرمعظم انقلاب باشیم افزود: کسانیکه برای خبرگان رهبری نقشه دارند و خرد جمعی را راهگشا می دانند امروز کجا بودند که با خرد جمعی حادثه عربستان را مدیریت نمایند؟.

ارزنده گفت: به گفته یکی از سیاستمداران مصر کشور ایران در اوایل انقلاب سال 57 با مصر هم تراز بود اما علیرغم جنگ تحمیلی و تحریمهای آمریکا و غرب امروز از مصر که همواره از کمکهای آمریکا بهره مند شده قدرتمند تر است که یقینا این به جهت وجود رهبری در این کشور می باشد.

وی گفت: امروز همه دلسوزان باید انتقادئات خود را در چهار چوب مطرح نمایند اما برخی به جهت مصالح سکوت کرده و سکوت خود را با سال وحدت و همدلی توجیه می کنند در حالیکه وحدت و همدلی یعنی کمک به دولت و انتقاد سازنده یکی از راههای یاری رسانده به دولت می باشد.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه یکی از برنامه های اساسی نظام اسلامی بیان سیاستهای آن در مجامع جهانی می باشد افزود: متاسفانه رییس جمهور در اجلاس سازمان ملل حتی یک کلمه از اسلام و انقلاب و مواضع نظام سخن به میان نیاورد و به بیان دموکراسی و خشونت و... بسنده نمود.

وی با انتقاد از کسانیکه که دست دادن وزیر امور خارجه با اوبا ما را اتفاقی می دانند افزود: در این دو سال موارد عجیبی رخ داده که به گفته ایشان همگی اتفاقی بوده است اما با شرایط موجود ما نگرانیم که نکند اتفاقی نظام را تحویل استکبار دهند.

حجت الاسلام ارزنده با تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاشهای پرسنل این نیرو قدر دانی کرد و افزود: امیدواریم نیروی انتظامی در برخورد با کسانیکه با ایجاد ناامنی و آلودگی صوتی و همچنین ارکستر هایی که گاه وبیگاه و حتی در شب شهادت معصومین می نوازند برخورد نماید.

وی در خطبه اول هم با تبریک عید سعید غدیر گفت: بالاترین مصیبت برای امت اسلامی اینست که شخصیت ارزشمندی نظیر امام علی (ع) در میان آنها زندگی می کرد اما قدر اورا ندانستند و از ایشان حمایت نکردند.

امام جمعه الیگودرز گفت: امروز هم اگر می خواهیم تاریخ تکرار نشود باید از جان و دل گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم تا توطئه های دشمنان خنثی شود و یقینا دهه امامت زمان مناسبی برای واکاوی تاریخ و دلایل خانه نشینی مولا علی(ع) و شهادت دیگر معصومین می باشد.

 

امام جمعه الیگودرز: روحیه انقلابی رهبر معظم انقلاب باعث وحشت عربستان و اسراییل شد

 

امام جمعه الیگودرز: روحیه انقلابی رهبر معظم انقلاب باعث وحشت عربستان و اسراییل شد

 

امام جمعه الیگودرز: روحیه انقلابی رهبر معظم انقلاب باعث وحشت عربستان و اسراییل شد