شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: لبخند دشمنان از مکر و حیله آنها می باشد

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: لبخند دشمنان از مکر و حیله آنها می باشد

لبخند دشمنان از مکر و حیله آنها می باشد و مسوولین باید مراقب باشند.

 


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار پرسنل نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ایشان با درایت و دور اندیشی مثال زدنی خود به بحث تحکیم اقتصاد کشور از درون اشاره نمود که باید برای تعطیلی 15 هزار واحد تولیدی اقدامی اساسی انجام داد.

وی با اشاره به تعطیلی 681 واحد تولیدی در لرستان گفت: آیا این مشکلات مربوط به تحریم هاست  و با اجرای برجام مشکلات رفع خواهد شد؟!

ارزنده گفت:  یکی از مشاوران رییس جمهور که سخنان وی علیه نظام بر همگان آشکار می باشد عنوان کرده تنها 15 درصد مشکلات به تحریمها ارتباط دارد.

وی به مشکلاتی نظیر بیکاری وتعطیلی کارخانه ها و تورم و گرانی اشاره نمود و افزود: علیرغم این مشکلات دولت به تبلیغات انتخاباتی چسبیده و یکی شورای نگهبان را تخریب می کند و دیگری هم از تشکیل مجلس اعتدالگرا سخن می گوید.

امام جمعه الیگودرز افزود: درست است که مقام معظم رهبری از بحث توافق هسته ای حمایت نموده است اما بیایید به سخنان ایشان دقت نمایید و گلایه های حضرت آقا ازوجود مشکلات را مشاهده نمایید.

وی افزود: متاسفانه عنوان شده که برجام را خدا آورد! حال باید پرسید  اگر کار خدا بودچرا اینهمه ایراد باید داشته باشد؟

خطیب نماز جمعه افزود: خدا انقلاب را پیروز کرد و به آن اقتدار داد تا جاییکه ملوانان آمریکایی با ذلالت دستگیر و گریه زاری می نماید.

وی با اشاره به لزوم اقتدار مسوولین در مقابل دشمنان گفت: لبخند دشمنان از مکر و حیله آنها می باشد و مسوولین باید مراقب باشند.

ارزنده در ادامه با اشاره به حضور بی نظیر مردم درراهپیمایی 22 بهمن گفت: از حضور تمام مردم و همچنین تلاش مسوولین جهت برگزاری این مراسم قدردانی می نماییم.