شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: مسوولین ضمن پرهیز از توهین،به منتقدان پاسخ منطقی بدهند

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: مسوولین ضمن پرهیز از توهین،به  منتقدان پاسخ منطقی بدهند

همواره عده ای بصورت طبیعی نسبت به عملکرد مسوولین انتقاداتی دارند که باید پاسخ آنها منطقی و برای روشنگری داده شود.

 


 

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوزالیگودرز:حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت هفته دولت و قدر دانی از خدمات دولتمردان و مدیران استانی و شهرستانی گفت: از ویژگیهای مدیریتی بردباری در برابر سختیها و انتقاد پذیری می باشد و بطور طبیعی هر دولتی روی کار آمده  عده ای با تفکرات سیاسی مختلف و شیوه های متفاوت مدیریتی نسبت به آن انتقاداتی داشته اند که دولت باید ضمن پرهیز از توهین نسبت به پاسخگویی جهت روشنگری اقدام نماید.

وی  به سابقه ظلم و ستم استعمارگر پیر اشاره کرد و افزود: دهم شهریور همزمان با سالروز شهادت رییسعلی دلواری به نام روز مبارزه با استعمار نامگذاری شده و این نشان از اوج جنایات این کشور می باشد.

ارزنده به فعالیتهای انگلیس در فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: انگلیس در آنز مان چه در داخل و  چه درخارج از کشور گرداننده اصلی فعالیتها علیه ملت ایران بود و متاسفانه امروز هم در حالیکه انتخابات مهم دیگری را در پیش داریم لانه روباه پیر در تهران بازگشایی  میشود .

 امام جمعه الیگودرز: با اشاره به اینکه انگلیسیها  نقشه های بسیاری طراحی نموده اند  افزود: مسوولین باید مراقب فعالیتهای انگلیس باشند زیرا حیات این کشور با  مستلزم فتنه گری می باشد.

وی به دهم شهریور روز بانکداری اسلامی اشاره نمود و افزود: بانکهای کشور ما به دلیل اینکه عنوان اسلامی را یدک می کشند و مراجع سرمایه گذاری را در آنها بدون اشکال دانسته اند با بانکداری در دیگر کشورها متفاوت می باشد.

خطیب نماز جمعه افزود: اما متاسفانه همین بانکها نسبت به دریافت دیر کرد  تسهیلات از مردم اقدام می کنند که مراجع دریافت آن را حرام دانسته اند و  بعضا بجای استفاده از سرمایه های سپرده مردم جهت تولید و توسعه اقتصاد و پرداخت وام ازدواج به جوانان تنها به فکر چاق شدن بانکها هستند.

حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز در خطبه اول به برکات وجود مقام معظم رهبری اشاره نمود و گفت: معظم له در طول دوران رهبری خویش همواره نسبت به مسائل مختلف کشور هشدار داده و راهنمایی نموده اند اما متاسفانه کم تر  توجه شده و همیشه خسارات این بی توجهی و بی تفاوتی را مشاهده کرده ایم.

وی افزود: مسوولین باید قدردان وجود پر خیر و برکت حضرت آقا باشند و بدور از شعارزدگی در عمل پیرو فرمایشات ایشان باشند که یقینا در صورت تحقق این خواسته بخش اعظمی از مشکلات و گرفتاریهای کشور وحتی جهان اسلام رفع خواهد شد.