شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: بحث شهری و روستایی توطئه بدخواهان نظام است

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: بحث شهری و روستایی توطئه بدخواهان نظام است

 

 مصلحت اندیشی به معنی  حفاظت از نظام و انقلاب است و گذشت از خیانت خائنین به نظام و انقلاب بزرگترین خیانت می باشد.


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز  حجت الاسلام والمسلمین محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به انتخابات و و انتقاد از چگونگی تایید صلاحیت داوطلبان گفت: متاسفانه برخی از کسانیکه دائم علیه نظام و ولایت سخنرانی می نمایند تایید و برخی دلسوزان هم در هیتهای اجرایی رد صلاحیت شده اند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با حق الناس  و رعایت حقوق داوطلبان و همچنین ممانعت از حضور افراد ناصالح به مجلس گفت: متاسفانه برخی برای خوشایند دیگران و حفظ مسوولیت خود نسبت به تایید داوطلبی که نباید تایید شود اقدا م می نمایند که باید گفت وای بر کسی که به خاطردنیا  و مقام آخرت خود را تباه می کند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه اینگونه تایید صلاحیتها با هدف پرتاپ توپ در زمین دیگری انجام می شود افزود: مصلحت اندیشی به معنی  حفاظت از نظام و انقلاب است و گذشت از خیانت خائنین به نظام و انقلاب بزرگترین خیانت می باشد.

وی  یکی از مشکلات مطرح در آستانه انتخابات را بحثهای قومی و قبیله ای نظیر شهری و روستایی عنوان کرد و افزود: مردم باید مراقب باشند زیرا پشت پرده این مباحث دستهایی وجود دارد که درصدد خدشه وارد کردن به سلامت و امنیت انتخابات هستند.

ارزنده به برنامه های سمینارائمه جمعه سراسر کشور اشاره نمود و افزود: یکی از مهم ترین  برنامه های این سمینار سخنرانی مقام معظم رهبری بود که دارای نکات ارزشمند و راهگشا می باشد.

وی افزود: حضرت آقا نماز جمعه را قرارگاه مبارزه با جنگ نرم دشمن عنوان نمودند  و نسبت به اثر گذاری سخنانی که در خطبه ها مطرح می شود و حضور مردم سخنانی بیان فرمودند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز با اشاره به حق الناس مد نظر معظم اله گفت: برخی افراد از سخنان مقام معظم رهبری نمونه برداری کرده و تنها بخشی از آن را مطرح می کنند که به نفع آنها می باشد در صورتیکه باید به زوایای مختلف این سخنان توجه شود.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم گفت: در آستانه انتخاباتهای مختلف  عده ای بحث تقلب را مطرح می کنندکه یقینا پشت پرده این سخنان دستهایی وجود دارد که بدنبال ایجاد فتنه هستند.

امام جمعه الیگودرز ضمن تسلیت شهادت آیت اله نمر گفت: این جنایت باعث جریحه دار شدن قلب امت اسلام شد و اعتراضاتی در سراسر جهان  از جمله کشور ما صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه سرنگونی دولت آل سعود نزدیک است افزود: برخی کشورهاکه تا دیروز فریب خورده ظاهر سازی ها و ریا کاری دولت آل سعود بودند امروز شعار مرگ بر آل سعود سر می دهند و یقینا شهادت آیت اله نمر بر شتاب سرنگونی این دولت دست نشانده خواهد افزود.

 

خطیب نماز جمعه الیگودرزسفارت هرکشور را بخشی از خاک آن کشور دانست  و افزود: تجمع اعتراضی در مقابل سفارتخانه کشورهایی که ظلمی به ما روا می دارند طبیعی است اما  بجز سفارت آمریکا و اسراییل حمله به این اماکن کار درستی نیست .

ارزنده با انتقاد از  عدم عکس العمل قاطع دولت مردان در قبال جنایات دولت آل سعود در حادثه منا و حمله به یمن و دیگر اقدامات این دولت خود فروخته گفت: اقدام حمله به سفارت عربستان قابل دفاع نیست اما اگر مسوولین اقدام مناسبی صورت می دادند امروز شاید شاهد حمله مردمی که بغض در گلو داشتند، به سفارت عربستان نبودیم و یقینا باید ریشه برخی از این اقدامات را در عملکرد مسوولین جستجو نمود .

 وی به بهانه جویی های آل سعود اشاره نمود و گفت: اینگونه اقدامات ساخته و پرداخته دست نشاندگان آل سعود می باشد و متاسفانه عده ای هم  ناآگاهانه در دام این اقدام آنها افتادند.

ارزنده ضعف و انفعال در مقابل دشمنان را نتیجه گستاخی آنها دانست وافزود: در مبحث توافق هسته ای هم برخی اوقات  مسوولین ما دچار ضعف شده و دشمنان هر روز بر خواسته های خود می افزایند.

این گزارش حاکیست: نماز گزاران  پس از اقامه نماز جمعه ضمن راهپیمایی با سردادن شعار مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود جنایت شهادت آیت اله نمر را محکوم کردند.