شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: دشمن از اقتدار مسوولین ما هراس دارد

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

                 امام جمعه الیگودرز: دشمن از اقتدار مسوولین ما هراس دارد

 

در مقابل دشمنان باید مقتدر بود زیرا آنها از ضعف ما هیچ هراسی ندارند.


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوزالیگودرز حجت الاسلام والمسلمین ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سفر ریاست جمهوری به فرانسه گفت: در عرف دیپلماسی شایسته است که رییس جمهور و نخست وزیر یک کشور استقبال ازیک مقام بلند پایه میهمان را انجام دهد اما متاسفانه در استقبال از رییس جمهور کشورمان وزیر امور خارجه فرانسه آمد که این توهین به ملت و رییس جمهورما محسوب می شود.

وی افزود: کشور میزبان حتی از دادن یک ضیافت به میهمانان خودداری نمود زیرا مقامات بلند پایه ما به شرط نبودن شراب روی میز حضور در ضیافت را پذیرفتند اما آنها شراب را به میهمانان ترجیح دادند.

امام جمعه الیگودرزهمچنین به توهینها و گستاخی های مقامات عربستان اشاره نمود و افزود:عربستانی که مسوولینش سر سوزنی ارزش ندارند به کشور ما هتاکی می کنند و برخی مسوولین ما تنها مراقب هستند که آنها ناراحت نشوند.

وی با اشاره به اینکه در مقابل هتاکی دشمنان باید مقتدرانه ایستاد افزود: دشمنان از اقتدار و ایستادگی مسوولین هراس دارند  و در مقابل ضعف احتمالی آنها گستاخ تر خواهند شد.

ارزنده با انتقاد ازچگونگی قراردادهای نفتی گفت: در بحث واگذاری چاههای نفت به خارجیها حتی نمایندگان مجلس را درجریان نگذاشتند و در یک اقدام نسنجیده 50 درصد چاههای مستقل کشور را واگذار نموده اند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز به توجیه وسیله برای رسیدن به اهداف خاص اشاره نمود و افزود: بسیاری برای رسیدن به هدف وسیله را توجیه می کنند در صورتیکه حتی این هدف اگرخیر باشد و حقی رازنده کند توجیه پذیر نیست.

وی افزود: متاسفانه عده ای هم برای رسیدن به دنیا وسیله را توجیه می کنند و برخی هم از مقدسات استفاده ابزاری می نمایند و حتی در بحث برجام عنوان نمودند امام حسین(ع) هم اهل مذاکره بود در حالیکه بیان این سخنان ناشی از  ناآگاهی این افراد است.

امام جمعه الیگودرز به مصاحبه ریاست جمهوری در ایتالیا اشاره نمود و افزود: در این مصاحبه رییس جمهوربا لحنی خاص ازشورای نگهبان بعنوان یکی از نهادهای مقدس نظام انتقاد می نماید در حالیکه این موضوع هیچ ارتباطی به دشمنان ندارد و تنها باعث سوء استفاده آنها می شود.

وی همچنین به بحث رد صلاحیتها و ثبت نام فله ای برخی افراد سابقه دار اشاره نمود و افزود: همانگونه که یکی از اصلاح طلبان اعتراف نمود این ثبت نام ها سازماندهی شده و با هدف فراهم نمودن زمینه هجمه علیه شورای نگهبان انجام گرفته است.

ارزنده با اشاره به حق الناس مورد نظر مقام معظم رهبری افزود: آیا تضعیف و تخریب شورای نگهبان شایسته است و عزت نظام حق الناس نیست که برخی به راحتی آن را زیر سوال می برند؟