شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: سخنان نسنجیده دشمنان را گستاخ‌تر می‌کند...

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

 

امام جمعه الیگودرز گفت: سخنان نسنجیده مسئولان باعث می‌شود، دشمنان گستاخ‌تر شوند و به زیاده‌خواهی خود ادامه دهند.


به گزارش روابط عمومی شهرداری الیگودرز به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به بحث مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: سال‌هاست که دشمنان کشور ما را تحریم کرده‌اند، اما در این دو سال مسئولان بر طبل تحریم می‌کوبند تا جایی که حتی آب خوردن ملت را هم با تحریم‌ها گره می‌زنند در حالی که به گفته کارشناسانی که حتی اعتقاد به نظام ندارند، تنها 30 درصد مشکلات اقتصادی کشور به تحریم‌ها ارتباط دارد.

وی با اشاره به لزوم داشتن اقتدار در مقابل دشمنان گفت: سخنان نسنجیده مسئولان باعث می‌شود، دشمنان گستاخ‌تر شوند و به زیاده‌خواهی خود ادامه دهند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به بیست و دوم خرداد ماه سالروز برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حماسه حضور 40 میلیونی مردم ایران گفت: متاسفانه پس از این انتخابات دشمنان به واسطه عوامل داخلی خود ظلمی به ملت و نظام روا داشتند که هرچه می‌گذرد دامنه آن بیشتر می‌شود.

وی افزود: اگر چه فتنه سال 88 از بیرون مرزها هدایت شد، اما راس آن در داخل کشور بود، زیرا دشمنان تا در داخل کشور جاده صاف کن نداشته باشند از انجام هر فتنه‌ای عاجز هستند.

ارزنده اظهار داشت: قبل از فتنه سال 88 اوباما عنوان کرد، راهی به جز کنار آمدن با ایران مقتدر نداریم، اما پس از فتنه گستاخ شده و با تحریم و تهدید کار را به جایی رساند که هر روز زیاده‌خواهی‌های خود را بیشتر می‌کند.

امام جمعه الیگودرز افزود: کسانی که زمانی برای دشمن فرش قرمز پهن می‌کردند، امروز به اسم برداشتن تحریم‌ها نقشه ورود دشمن به کشور را طرح می‌کنند.

وی عنوان داشت: پس از گذشت شش سال از فتنه 88 عده‌ای بازهم می‌گویند، فتنه نبود و خواستار رفع حصر سران فتنه هستند و در مقابل هنوز هم بحث تقلب را مطرح می‌کنند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به انتخابات سال جاری گفت: از بهمن ماه سال گذشته عده‌ای که در نظام مسئولیت هم دارند، شبهه تقلب را مطرح کرده و حتی برخی دیگر ساخت صندوق آراء شیشه‌ای و شفاف را پی‌گرفته‌اند و می‌گویند می‌خواهیم مردم رای خود را ببینند.

وی افزود: مسئولان اگر برنامه‌ای دارند در جلسات محرمانه مطرح نمایند تا باعث نشود، خوراک تبلیغاتی برای دشمنان فراهم شود و مردم هم بی‌اعتماد شوند.

امام جمعه الیگودرز گفت: عده‌ای در سال 88 اختلاف 10 میلیون رای را تقلب می‌دانستند، اما در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری با وجود تنها 300 هزار اختلاف رای که می‌توانست انتخابات را به دور دوم بکشاند سخنی از تقلب به میان نیاوردند.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم همه ما بتوانیم از برکات این ماه برای خودسازی بهره‌مند شویم.