شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: در انتخابات از شخص خاصی حمایت نمی کنم

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: در انتخابات از شخص خاصی حمایت نمی کنم

درب دفتر امام جمعه به روی همه مردم و داوطلبان انتخابات باز می باشد و همه نامزدها قابل احترام هستند و این احترام هم دلیلی بر حمایت از آنها در انتخابات نیست.

 


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به احادیث و روایات و آیات قرآن در رابطه با ایستادگی در برابر دشمنان گفت: متاسفانه برخی مسوولان ما بدون توجه به نصایح دلسوزان همواره با دشمنان مدارا و بعضا در مقابل آنها کرنش می کنند.

وی به روند اجرای برجام اشاره نمود و افزود: علیرغم بد عهدی های آمریکا در اجرای برجام که نمونه آن  تصویب قانونی برای ممانعت از سفر سرمایه گذاران به ایران می باشد، مسوولان ما چوب حراج به دستاوردهای نظام زدند و اورانیوم غنی شده کشوررا خارج کردند.

ارزنده افزود: همچنین دو روز پس از خروج اورانیوم غنی شده از کشور 11 فرد و شرکت ایرانی در لیست تحریم قرار گرفت  و 226 نماینده دموکرات و جمهوری خواه آمریکا هم عنوان داشتند که پول بلوکه شده ایران را بایدبعنوان غرامت برای پرداخت به کشورهایی که از کشور ایران خسارت دیده اند، اختصاص دهیم.

امام جمعه الیگودرز به تدابیر و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با بحث های هسته ای اشاره نمود و افزود: حضرت آقا بر خروج مرحله به مرحله اورانیوم تاکید داشتند و عنوان فرمودند چنانچه هرکدام از طرفین برجام را نقض کنند، لازم الاجرا نخواهد بود  و مسوولان ما می توانند به قبل از توافق بازگردند اما متاسفانه علیرغم بد عهدی آمریکا مسوولان ما بازهم به مسیر خود ادامه می دهند.

 

خطیب نماز جمعه الیگودرز با اشاره به لزوم ولایت پذیری مسوولان  بصورت عملی گفت:  طبق قانون و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری آمریکا در حال نقض برجام می باشد و همه کارشناسان داخلی و خارجی هم بر این موضوع مهر تایید زده اند که مسوولان باید پاسخ بد عهدی های آمریکا را قاطعانه بدهند و از ادامه مسیر خودداری نمایند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: از ماهها قبل گروههای شناخته شده ای با انجام فراخوان اعضای وابسته خود را برای ثبت نام در انتخابات دعوت نمودند و متاسفانه اکثر این افراد صلاحیت سیاسی و علمی ندارند.

وی با اشاره به کثرت ثبت نام کنندگان افزود: برخی از این افراد دارای سابقه محکومیت  و از فتنه گران می باشند و با علم و یقین نسبت به رد صلاحیت خود در این عرصه قدم گذاشته اند تا پس از انجام مراحل نظارت بتوانند علیه شورای نگهبان جوسازی نمایند.

امام جمعه الیگودرز با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم گفت:  برخی از این افراد با هدف عبور از فیلترمراجع نظارتی و حضور در انتخابات اقدام به ثبت نام کرده اند که مردم باید هوشیار باشند تحت تاثیر جوسازیهای آنها قرار نگیرند.

وی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شرایط داوطلبان اشاره نمود و افزود: عده ای خود را تافته جدا بافته می دانند و حاضر به شرکت در امتحان نیستند در حالیکه شورای نگهبان هیچ تفاوتی برای ثبت نام کنندگان قائل نخواهد بود و همه باید امتحان کتبی بدهند.

ارزنده  با اشاره به اینکه از شخص خاصی در انتخابات حمایت نمی کند افزود: درب دفتر امام جمعه به روی همه مردم و داوطلبان انتخابات باز می باشد و همه آنها قابل احترام هستند و این احترام هم دلیلی بر حمایت از آنها در انتخابات نیست.

وی به جایگاه ارزشمند ستاد برگزاری نماز جمعه اشاره نمود و افزود: اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه خارج از ستاد، از هرکس می خواهند حمایت نمایند اما اجازه استفاده از جایگاه ستاد نماز جمعه برای تبلیغ علیه و یا له کسی را به هیچ فردی نخواهیم داد.

امام جمعه الیگودرز به مشکلات اعزام روحانی مبلغ به مناطق دور دست شهرستان اشاره نمود وافزود: طبق جلسه ای که با مسوولان شهرستان برگزارشده در جهت کاهش این مشکل اقداماتی صورت گرفته است.