شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: آسفالت جاده شول آباد اقدامی ارزشمند می باشد

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

 امام جمعه الیگودرز: آسفالت جاده شول آباد اقدامی ارزشمند می باشد

 

تا پیش از این در پی بارش برف و مسدود شدن مسیر مردم این شهر ناچار بودند از طریق سپید دشت و خرم آباد به الیگودرز عزیمت نمایند.

 


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز حجت الاسلام والمسلمین محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با  موضوع بدحجابی گفت: امیدواریم در شهرستان الیگودرز هم با برخورد و نصایح اسلامی و اگر نشد بوسیله قوه قهریه با این  معضل اجتماعی برخورد جدی صورت بگیرد.

وی با اشاره برخی حاشیه های نمایشگاه مطبوعات افزود: متاسفانه امروز عده ای با هر  اقدامی می خواهند وارد مجلس شوند و در نمایشگاه مطبوعات هم یکی از آقا زاده ها در کنار خانم بی حجابی نشسته ودر حال گفتگو می باشد که این موضوع برای متدینین پذیرفتنی نیست.

امام جمعه الیگودرز ضمن تبریک هفته بسیج گفت: اقدامات بسیج در 36 سال گذشته باعث تحسین دوست و حتی دشمنان شده است  تا جاییکه پس از جنگ، صدام ملعون به قدرت و شجاعت بسیجیان در دوران دفاع مقدس اعتراف نمود.

وی افزود: گفتمان رهبری شامل سه اصل تبعیت از رهبری ، مکتب و وحدت جهت حفظ نظام می باشد که حضرت امام (ره) همواره بر نهادینه شدن تفکر بسیجی تاکید داشته است.

ارزنده به خدمات ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز نیز اشاره نمود و افزود: این ناحیه تلاشهای ارزشمندی در راستای تشکیل حلقه های صالحین، جمع آوری ماهواره ها بصورت اقناعی، احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد اشتغال و توجه به اقتصاد مقاومتی  و همچنین اعزام کاروان راهیان نور انجام داده است که قابل قدردانی می باشد.

خطیب نماز جمعه الیگودرز در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به آسفالت جاده شول آباد اشاره نمود و افزود: تا پیش از این در پی بارش برف و مسدود شدن مسیر مردم این شهر ناچار بودند از طریق سپید دشت و خرم آباد به الیگودرز عزیمت نمایند.

وی ضمن قدردانی از پیگیری های مسوولین شهرستان در جهت اجرای این طرح ارزشمند افزود: با آسفالت جاده شهر شول آباد و وجود راه دارخانه در این مسیر جاده ززو ماهرو بسته نمی ماند و در صورت بارندگیها در اسرع وقت نسبت به بازگشایی آن اقدام نمایند که در اینجا لازم می دانیم ازآقای قدمی بخشدار این بخش هم قدر دانی نماییم .

به گزارش خبرنگار ما:درمراسم برگزاری نماز جمعه با اهدا لوح تقدیر از زحمات و خدمات مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز قدر دانی شد.