شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: اتفاقات ناگواری که برای حجاج رخ داد بر اثر بی کفایتی عوامل آل سعودبوده است

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: اتفاقات ناگواری که برای حجاج رخ داد بر اثر بی کفایتی عوامل آل سعودبوده است

 


به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوزالیگودرز:اساتید و آموزگاران باید اخلاق را سر لوحه فعالیت خود قرار دهند و  برای یادگیری  دردانش آموزان عشق تحصیل ایجاد نمایند.

حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نماز گزاران این شهر با اشاره به حوادث عربستان  و تسلیت این وقایع غم انگیزگفت: امسال اتفاقات ناگواری نظیر سقوط بالابر، آتش سوزی در چادر های حجاج و اخیرا نیز واقعه ناگواری که بر اثر بی کفایتی مسوولان سعودی  در منا رخ داد  باید مورد توجه قرار گرفته و پیگیری شود.

وی  با اشاره به دستهای پشت پرده  بروز این  حوادث افزود: در حالیکه اکثر کشورها عربستان را مقصر اصلی این حادثه غم انگیز می دانند اما برخی  مصاحبه کرده و عنوان می کنند این تنها یک حادثه بوده و عربستان مقصر نمی باشد .

امام جمعه الیگودرز  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهداءگفت: مردم و مسوولین باید تلاش نمایند از غافله شهدا جا نمانند که یقینا پیروی از راه شهدا و تبعیت از ولایت  می تواند همواره ما را در این مسیر استوار نگه دارد.

وی از تلاشهای ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز در راستای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس از جمله بازسازی عملیات نصر 4 قدردانی نمود و افزود: احداث بیمارستان صحرایی  و ویزیت روزانه دهها بیماران محروم بخشهای مختلف شهرستان  از دیگر اقداماتی است که با همکاری شبکه بهداشت و درمان در حال انجام است و خدمت رسانی نظام در این مرکز بخوبی قابل مشاهده است.

خطیب نماز جمعه الیگودرز آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت واظهار داشت: در حالیکه 36 سال از انقلاب اسلامی می گذرد یک سبک ثابت در تحصیل وجود ندارد  و کتابها نیز هرساله دچار تغییراتی می شود که در این رابطه کارشناسان باید فکری اساسی نمایند.

وی به وظایف آموزگاران و اساتید دانشگاهها اشاره نمود و افزود: اساتید و آموزگاران باید اخلاق را سر لوحه فعالیت خود قرار دهند و  برای یادگیری  دردانش آموزان عشق تحصیل ایجاد نمایند.

امام جمعه الیگودرز به دیدار جانبازان با رهبر معظم انقلاب اشاره نمود و افزود: وقتی یکی از جانبازان در رابطه با توافق و اهداف آمریکا با حضرت آقا درد دل می کند ایشان می فرمایند این را به آن دسته از نمایندگانی بگویید که حواسشان نیست که این یعنی مقام معظم رهبری دغدغه دارند.

وی افزود: البته مجلس هم بر سر دوراهی مانده که اگر برجام را تصویب کند خطوط قرمز رعایت نشده و اگر تصویب نکند مشکلات دیگری پیش می آید و نمی دانیم کسانیکه رفتند و این وضعیت را بوجود آوردند چه فکری کردند.

ارزنده در بخش دیگری از سخنان خود از مسوولان فرهنگی شهرستان انتقاد کرد و افزود: در شب شهادت امام محمد باقر(ع) عده ای بی تقوا کارناوال عروسی راه می اندازند و مسوولین فرهنگی  هیچ اقدامی نمی نمایند.

وی افزود: همه  انتظار دارند تمامی معضلات توسط امام جمعه رفع شود ، ما در حد لازم وظایف خود را انجام می دهیم اما مسوولین فرهنگی باید به خود بیایند و دیگر متولیان هم متخلفان را اعمال قانون نمایند.

امام جمعه الیگودرز در ادامه با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان از مسوولین خواست در جهت رفع این مشکلات بیشتر تلاش نمایند.