شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: کشور ایران اسلامی به دنبال صلح است و تاکنون نیز این موضوع را به اثبات رسانده است

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: کشور ایران اسلامی به دنبال صلح است و تاکنون نیز این موضوع را به اثبات رسانده است

 

امام جمعه الیگودرز با اشاره به کشفیات اخیر مواد مخدر توسط نیروی انتظامی الیگودرز از زحمات فرمانده و پرسنل این نیرو تقدیر نمود.


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نماز گزاران این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: معظم له فرمودند اجازه  وارد شدن خدشه در نظام اسلامی را به هیچ کس نخواهد داد و بر همین اساس لازم است همه مسوولین درمسیر انقلاب حرکت نمایند.

وی افزود: کسی نباید به صرف اینکه رای مردم را کسب کرده و از طرف آنها انتخاب شده  درمسیری حرکت نماید که خلاف اصل و اساس و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

امام جمعه الیگودرز همچنین به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با حفظ قابلیتهای دفاعی کشور اشاره کرد و افزود: یکی از بندهای توافق اینست که اجازه ساخت و تولید موشکهایی که قابلیت حمل کلاهک هسته ای دارد را به ایران نمی دهند .

وی افزود: مسوولین می گویند ما که نیاز به کلاهک هسته ای نداریم، اما غافل از اینکه موشکهای بالستیک قابلیت حمل کلاهک هسته ای را دارند و بنا بر توافق مذکورساخت و تولید آنها  برای کشور ایران ممنوع است و به نوعی طرفین مذاکره  این بند را با مکر و فریب در توافق جا داده اند.

ارزنده با تقدیر از تلاش تیم مذاکره کننده گفت: علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت خطوط قرمز اما در برخی بندهای توافق مذکور خطوط قرمز نظام رعایت نشده است.

وی افزود: وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشته که به همراه وزیر امور خارجه چین تلاش کردیم که ایران تحریم تسلیحاتی نداشته باشد اما مذاکره کنندگان ایران  با تحریم تسلیحات موافقت نمودند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز گفت: تیم مذاکره کننده آمریکا تعداد 100 حقوق دان در کنا خود داشت اما تیم مذاکره کننده ما از حقوق دان و مشاور نظامی بهره نبردند که اگر اینچنین می شد شرایط بهتر و توافق بهتری حاصل می شد.

وی افزود: کشور ایران اسلامی به دنبال صلح است و تاکنون نیز این موضوع را به اثبات رسانده است اما ما برای دفاع از خود و حتی مبارزه با استکبار به آمادگی نیازمند هستیم.

امام جمعه الیگودرز با گرامیداشت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه  به اهمیت برگزاری و حضور در  این مراسم اشاره نمود و افزود: مردم و مسوولین باید قدر این مراسم عبادی و سیاسی  را بدانند  که در اینجا لازم می دانم از مسوولین ستاد نماز جمعه الیگودرز تقدیر نمایم.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به کشفیات اخیر مواد مخدر توسط نیروی انتظامی الیگودرز از زحمات فرمانده و پرسنل این نیرو تقدیر نمود.