شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

مام جمعه الیگودرز: مردم و مسئولان قدردان نیروهای بسیج و سپاه باشند

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

 

امام جمعه الیگودرز گفت: مردم و مسئولان قدردان نیروهای بسیج و سپاه باشند.


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از خبرگزاری فارس الیگودرز، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه اظهار داشت: معظم‌له به درستی همچون همیشه نسبت به خطر نفوذ دشمن از لحاظ اقتصادی، سیاسی و مهم‌تر از همه نفوذ فرهنگی هشدار داده‌اند.

وی افزود: بی‌شک نفوذ فرهنگی دشمن بسیار خطرناک است، به طوری که اگر خدای ناکرده این اتفاق بیفتد باید فاتحه همه چیز را بخوانیم که در این‌جا متولیان و دستگاه‌های فرهنگی وظیفه‌ای سنگین بر دوش دارند.

امام جمعه الیگودرز به غفلت برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: متأسفانه برخی مسئولان به جای اینکه با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مراقبت را بیشتر کنند، بعضاً با عملکرد و سخنان نسنجیده خود جاده صاف‌کن دشمن می‌شوند که لازم است، بیشتر مراقب باشند.

وی به نقش مثبت حضور و وجود سپاه در کشور و منطقه اشاره و تبیین کرد: پاسداران حافظ امنیت این کشور هستند و اگر زمانی امام خمینی(ره) فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، این جمله ارزشمند تنها متعلق به زمان جنگ نبود و امروز هم اگر سپاه نباشد، کشور وجود ندارد.

ارزنده با انتقاد از کسانی که دانسته و یا ناآگاهانه درصدد تضعیف سپاه هستند، اضافه کرد: عده‌ای ارتباط جوانان را با مساجد و پایگاه‌های مقاومت قطع می‌کنند که این بسیار خطرناک است و لازم است، مردم و مسئولان قدردان نیروهای سپاه و بسیج باشند و به جوانان عضو پایگاه‌های مقاومت میدان بدهند تا فرهنگ جهاد و شهادت همواره زنده بماند.

امام جمعه الیگودرز با تسلیت ارتحال حضرت آیت‌الله خزعلی، بیان کرد: ایشان به معنای واقعی کلمه ولایت‌مدار و عاشق امام و رهبری بود؛ تا جایی که حتی در راه حفاظت و حراست از نظام و ارزش‌های انقلاب نسبت به فرزند خود که از صراط مستقیم انقلاب خارج شده بود، اعلام برائت کرد.

ارزنده با اشاره به سعادت دیدار مقام معظم رهبری که نصیب تعدادی از مردم و مسئولان الیگودرز شد، افزود: همه مردم علاقه‌مند بودند در این برنامه شرکت کنند، اما با توجه به محدودیت سهمیه تنها تعدادی موفق به دیدار با حضرت آقا شدند که جا دارد از زحمات مسئولان این امر قدردانی کنیم.

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: بازسازی عملیات نصر چهار اقدام مهم و کم‌نظیری است که به همت ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.

امام جمعه الیگودرز در پایان با اشاره به برکات عید سعید قربان از مردم خواست از برکات این روز به خوبی استفاده کنند.