شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

نماینده الیگودرز: طولانی شدن افتتاح بیمارستان شهید ولیان الیگودرزنگران کننده است

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

نماینده الیگودرز: طولانی شدن افتتاح بیمارستان  شهید ولیان الیگودرزنگران کننده است

 


 

:طولاني شدن تحويل و تجهيز بيمارستان جد ۹۶ تخت خوابه شهید دکتر ولیان نگران كننده  می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل ازنیوز الیگودرز محمد تقی توکلی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با کیهان  ضمن اظهار نگرانی از اطاله راه اندازی بیمارستان جدید الیگودرز گفت:درمورد اين بيمارستان ممكن است فرصت از دست برود لذا كمبودها و نواقص آن بايد هرچه سريعتربرطرف شوند تا به بهره برداري برسد.

وی گفت: طرح تحول سلامت باعث شد بخشي از مشكلات كشور مخصوصاً بحث درمان حل شود و تقريباً با توجه به مقايسه هزينه هايي كه مردم براي درمان در گذشته پرداخت مي كردند با بعد از اجرای طرح تحول سلامت، رضايت نسبي بين مردم ايجاد شده است.

توکلی ضمن تقدير از تلاش ها و خدمات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان اليگودرز بيان داشت: در شهرستان كمبودهايي وجود دارد كه باعث مي شود خدمات انجام شده زير سوال برود و اقدامات ارزشمند انجام شده نادیده گرفته شود.

 وی با اشاره به  وسعت جغرافیایی شهرستان ومشکلات بهداشتی و درمانی الیگودرز افزود: واقعيت اين است كه شهرستان اليگودرز در زمينه فضاي درماني ، پزشك متخصص و پزشك عمومي والبته تجهيزات با كمبود مواجه است  که انتظار داريم اولويت هايي كه در اين زمينه وجود دارد به انجام برسند.

توكلي طولاني شدن تحويل و تجهيز بيمارستان جديد ۹۶ تخت خوابه را نگران كننده دانست و گفت: درمورد اين بيمارستان ممكن است فرصت از دست برود لذا كمبودها و نواقص آن بايد هرچه سريعتربرطرف شوند تا به بهره برداري برسد.

وي اظهار داشت: بيمارستان امام جعفرصادق«ع» براي استان والبته براي شهرستان اليگودرز ظرفيت خوبي است لذا بايد از نظر فعاليت هاي درماني وبهسازي و نوسازي تجهيزات توانمند شود.

 

 توکلی با اشاره به قول مساعد رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:  دانشگاه علوم پزشکی در حال پيگيري تجهيزات بيمارستان جدید از طریق وزير بهداشت وهمچنین ايجاد بستر آنژيوگرافي در اليگودرز می باشد.

 وی افزود: در بحث بيمارستان امام جعفر صادق«ع»، قبلاً اوضاع بخشهايي از آن اصلا خوب نبود ولي اكنون بازسازي شده است و آمبولانس هايي در استان در حال شماره گذاري هستند كه به شهرستان اليگودرز هم تعلق مي گيرد.