شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

1 میلیارد تومان به بیمارستان امام جعفرصادق (ع) اختصاص یافت

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

 1 میلیارد تومان به بیمارستان امام جعفرصادق (ع) اختصاص یافت

مبلغ 2 میلیارد تومان به بیمارستانهای لرستان اختصاص یافت که از این مبلغ 1 میلیارد تومان سهم الیگودرز شد

 


 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز دکتر امین ثروتی سرپرست شبکه بهداشت و درمان الیگودرز با اعلام این مطلب گفت : با توجه به فرسودگی دستگاههای بیمارستان امام جعفرصادق (ع) و مکاتباتی که انجام دادیم مبلغ یک میلیارد تومان جهت تجهیز و ارتقاء این بیمارستان اختصاص یافت.

وی افزود : این اقدام ارزشمند با پیگیریهای دکتر توکلی نماینده الیگودرز و عنایت ویژه دکتر ساکی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان انجام گرفت و از مبلغ 2 میلیارد تومان تخصیص یافته جهت بیمارستانهای سراسر استان مبلغ یک میلیارد تومان به بیمارستان امام  جعفر صادق  اختصاص یافت برای خرید دستگاههای جدید پزشکی هزینه شد.

  دکتر ثروتی با اشاره به اینکه تاکنون مردم الیگودرز برای انجام عمل جراحی آب مروارید به شهرهای دیگر عزیمت می کردند افزود : از این پس این نوع جراحی در اتاق عمل بیمارستان امام جعفرصادق (ع) الیگودرز انجام می گیرد.

وی افزود : همچنین با خرید و نصب دستگاههایی نظیر اکوکاردیوگرافی ، میکروسکوپ جراحی چشم ، ست یوترسکوپ ، ست نفروسکوپ ، سی آرم و چند دستگاه دیگر سطح درمان در این بیمارستان ارتقاء می یابد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان الیگودرز به آمادگی مجموعه بهداشتی و درمانی در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: امیدواریم مسافران و مردم نیاز پیدا نکنند اما مراکز درمانی  و داروخانه های الیگودرز بصورت کشیک و شبانه روزی به مردم  و مسافران نوروزی خدمات ارائه می نمایند