شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

بر اثر اجرای طرح قمرود تعداد 14 روستا در تامین آب آشامیدنی با مشکل مواجه هستند

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

 

تعداد 200 پروژه بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر

575 میلیارد تومان در الیگودرز در حال اجرا است.


فرماندار الیگودرز:

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز:تعداد 200 پروژه بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر 575 میلیارد تومان در الیگودرز در حال اجرا است.

ولی‌الله میرزایی ظهر امروز در شورای اداری الیگودرز که با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور برگزار شد، اظهار کرد: تعداد 200 پروژه بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر 575 میلیارد تومان در الیگودرز در حال اجرا است.
وی به مشکلات ناشی از خسارات طرح موسوم به قم‌رود اشاره کرد و افزود: ما خوشحالیم که پروژ‌ه‌ای عظیم در شهرستان اجرا شده است، اما متاسفانه مشکلاتی به وجود آمده که با عنایت ویژه دولت قابل جبران است.
این مسئول یادآور شد: بر اثر اجرای این طرح تعداد 14 روستا در تامین آب آشامیدنی با مشکل مواجه هستند و برخی از آنها خالی از سکنه شده‌اند که با جرای دو سد دهجانی و قشلاق مشکلات ناشی از خسارت‌های طرح مذکور جبران می شود.
 در ادامه رئیس دادگستری الیگودرز نیز از مشکلات حوزه قضایی شهرستان را اطاله دادرسی عنوان کرد و گفت: از دلایل بروز این معضل کمبود کادر قضایی است که امیدواریم به این مهم توجه ویژه‌ای شود.
امیر هوشنگ فتحی از مشکلات مردم شهر شول‌آباد را نبود دادگستری عنوان کرد و گفت: مردم این منطقه با مشکلات فراوانی جهت دسترسی به شهر مواجه هستند و در حال حاضر نیز زمینی به مساحت 1500 متر جهت ساخت ساختمان دادگستری در این شهر اهدا شده است.
 وی فرسودگی ساختمان دادسرا، فرسودگی ساختمان ثبت اسناد و املاک و همچنین کمبود فضای زندان را از دیگر مشکلات این حوزه عنوان کرد..