شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: مسوولین احداث بیمارستان تامین اجتماعی راپیگیری نمایند

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: مسوولین احداث بیمارستان تامین اجتماعی راپیگیری نمایند

برغم تعداد  کثیر بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی این شهرستان از داشتن بیمارستان تامین اجتماعی محروم است ...


 

 

برغم تعداد  کثیر بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی این شهرستان از داشتن بیمارستان تامین اجتماعی محروم است که مردم از نماینده و مسوولین برای تحقق این خواسته و تاسیس درمانگاه شبانه روزی تا مین اجتماعی درخواست پیگیری دارند.

به گزارش  روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوزالیگودرزحجت الاسلام والمسلمین  ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به اینکه یکسال از توافق هسته ای گذشت عنوان کرد: در هنگامه انجام توافق چنان از آن سخن می گفتند و حتی بارش باران را هم به برجام مرتبط کردند که گویی تمام مشکلات اقتصادی حل شده است.

وی افزود: امروز اگر سخنان آقایان ظریف و عراقچی و صالحی را با سخنان سال گذشته ایشان مقایسه کنیم در می یابیم که همه موافقین برجام به نا فرجام بودن آن اعتراف دارند و اما فارغ از همه سخنان گفته های مقام معظم رهبری که همواره صادقانه و بی غرض می باشد نشان دهنده این است که  برجام نتیجه ای به منزله آنچه را که عنوان میکردند، برای کشور نداشت.

امام جمعه الیگودرز از خسارات برجام به کشور سخن گفت و افزود: بخشی از آب سنگین را فروختند و برای باقیمانده آن مجلس آمریکا اجازه خرید نمی دهد و همچنین  فوردو به مرکز آموزشی مبدل شد و قلب راکتور اراک پر از بتون شد و دانشمندان هسته ای هم اغلب اخراج شدند و دهها ماحصل دیگر که نمی دانیم چگونه می خواهد جبران شوند.

وی افزود: متاسفانه برخی عنوان می کنند سایه جنگ از سر کشور برداشته شد در حالیکه  ثابت شده که دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند اما اگر تا دیروز از ترس بمب اتم جسارت اقدام نظامی را نداشت امروز پی برده که ایران بمب اتم ندارد.

امام جمعه با اشاره به شعار چرخش چرخ اقتصاد و سانتریفوژها گفت: متاسفانه امروز نه تنها سانتیریفوژها جمع آوری شد بلکه اقتصاد هم بیش ازدهه های اخیر دچار رکود شده است و اکثر کارخانه ها که حتی در زمان جنگ فعال بوده اند دچار تعطیلی شدند و این حقیقتی تلخ است که برجام نافرجام می باشد.

وی به بحث پرداخت حقوقهای نجومی اشاره کرد و افزود: این هم یکی از افتضاحات می باشد و متاسفانه در برخی مواقع به جهت نسبت افراد با آنها برخورد نمی کنند.

امام جمعه الیگودرز با تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان از تلاشهای ناظرین و بویژه حجت الاسلام والمسلمین ترکی رییس شورای نگهبان الیگودرز قدردانی نمود و افزود: یکی از نهاد هایی که بیش از دیگر بخشها مورد هجمه می باشد شورای نگهبان می باشد که این نشان دهند فعالیت  درست و تاثیر گذار آن می باشد.

وی انتصاب 3 نفر از فقهای  شورای نگهبان توسط مقام معظم رهبری را تبریک گفت و افزود: بی شک حضرت آیت اله جنتی خار چشم دشمنان و فتنه گران می باشد و انتخاب مجدد ایشان خواب دشمنان را آشفته و امید شان را نا امید ساخت.

خطیب نماز جمعه با تبریک هفته تامین اجتماعی و بهزیستی و قدردانی از مسوولین و کارکنان این دستگاهها گفت: برغم تعداد  کثیر بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی این شهرستان از داشتن بیمارستان تامین اجتماعی محروم است که مردم از نماینده و مسوولین برای تحقق این خواسته و تاسیس درمانگاه شبانه روزی تا مین اجتماعی درخواست پیگیری دارند.

وی  همچنین به سوابق دشمنی های منافقین با ملت ایران وجنایات آنها اشاره نمود و افزود: این گروهک روزگاری با ترور و کشتار مردم بی گناه قصد رسیدن به مقاصد خود را داشتند و در عملیات مرصاد هم در باتلاق گرفتار شدند و اما امروز هم دل به حمایت اعراب بسته و گویا می خواهند با پولهای عربستان آنها را احیا نمایند.

ایشان افزودن: بی گمان استکبار به قدرت انقلاب و نظام پی برده و قصد دارد نگذارد هدف این انقلاب که اتصال به انقلاب حضرت صاحب می باشد تحقق یابد،اما  مردم ما بیدار و آگاه و پشت سرحضرت آقا همچون گذشته محکم و استوار ایستاده اند.