شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه موقت الیگودرز: اعضای خبرگان خار چشم انگلیس را به عنوان ریاست این مجلس انتخاب کردند

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه موقت الیگودرز: اعضای خبرگان خار چشم انگلیس را به عنوان ریاست این مجلس انتخاب کردند

 

اعضای خبرگان رهبری با اقتدار خار چشم انگلیس را به عنوان ریاست این مجلس انتخاب نمودند..


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل ازنیوزالیگودرز حجت الاسلام والمسلمین سهراب ترکی امام جمعه موقت الیگودرز در جمع نماز گزاران

این شهر ضمن تبریک انتخاب آیت اله جنتی بعنوان رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان رهبری و بویژه سمت ریاست این مجلس بسیار حساس می باشد که نمی شود آن را در اختیار هر کسی قرار داد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در راستای انحراف افکار مردم گفت: مدتها قبل از برگزاری انتخابات دشمنان و بویژه انگلیس در صدد تعیین خط مشی برای چگونگی انتخاب اعضای  مجلس خبرگان بودند  اما بالاخره اعضای خبرگان با اقتدار خار چشم انگلیس را بعنوان ریاست این مجلس انتخاب نمودند.

ترکی  با اشاره به تلاشهای صورت گرفته جهت شورایی شدن رهبری گفت: این یکی از خواستهای دشمنان می باشد و خبرگان وملت هوشیار هستند و اجازه نمی دهند این اتفاق بیافتد و بی گمان مقام معظم رهبری از سوی امام عصر (عج) انتخاب شده است.

وی با اشاره به توهین اخیر جان کری افزود: اگر به 37 سال عمر انقلاب نگاهی داشته باشیم همواره آمریکا شکست خورده مبارزات بوده و حتی در جنگ تحمیلی هم علیرغم حمایت دنیا از صدام نتوانست موفق بشود و ما به آنها می گوییم این شکست ها و اقتدار امام (ره) که فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند را برای نوه های خود تعریف نمایند.

امام جمعه موقت الیگودرز به سابقه دشمنی آمریکا با کشور ما اشاره نمود و افزود: کینه آمریکا نسبت به تفکر انقلاب اسلامی از سال 42 وزمانی که دریافت شخصیتی همچون امام در مقابل جهان سلطه ایستاده آغاز شد .

وی با اشاره به اینکه مسوولین نباید در مقابل توهینها سکوت نمایند افزود: جهاد کبیر در مقابل دشمنان در تمامی عرصه های کشور باید تجلی پیدا نماید و باید بجای تبعیت از کفر تنها از قرآن و اسلام تبعیت نماییم.

وی با گرامیداشت سالروز رحلت امام (ره) گفت: امروز بیش از هر زمان نیازمند اندیشه های امام هستیم و انتظار داریم افکارایشان به نسل جوان انتقال یابد و بی شک در این 37 سال به اندازه 370 سال تجربه کسب نموده ایم که باید از آنها استفاده نماییم.

ترکی به فیوضات ماه مبارک رمضان اشاره نمود و افزود: این ماه پربرکت فرصت مناسبی است که  با پرهیز از منکرات نفس خود را  از گناهان پاک نماییم.