شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه :نماینده مجلس خبرگان رهبری باید انسانی شجاع و ولایتمدار باشد.

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه :نماینده مجلس خبرگان رهبری باید انسانی شجاع و ولایتمدار باشد.

شاید هیتهای اجرایی و نظارت عامدانه و یا عالمانه  اشتباه کرده و همه داوطلبان را تایید نمودند اما این تایید صلاحیتها برای مردم حجت نمی آورد و باید اصلح را انتخاب نمایند.

 


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز حجت الاسلام والمسلمین محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهربه بیانات مقام معظم رهبری در اجتماع با شکوه مردم قم اشاره نمود و افزود: حضرت آقا در تعبیری زیبا و مناسب رهروان راه امام خمینی(ره) و پویندگان مسیر انقلاب اسلامی را بیعت کنندگان با پیامبر(ص) دانستند که یقینا پاداش این بیعت زدودن دغدغه و نگرانی از دل مومنین می باشد.

امام جمعه الیگودرز افزود: امروز هم اگر کسی با حضرت امام خامنه ای بیعت نماید یقینا با پیامبر (ص) بیعت کرد و بی تردید ما به این موضوع و اصل اعتقاد و باور داریم و اگر چنانچه یقین نداشتیم از آن دفاع نمی کردیم.

وی با انتقاد از برخی تفسیر های نادرست گفت: عده ای تنها بدنبال تحریف و تفسیر به رای سخنان امام (ره) می باشند که مردم باید هوشیار باشند و فریب این افراد را نخورند.

ارزنده به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با انتخاب اصلح اشاره نمود و افزود: شاید هیتهای اجرایی و نظارت عامدانه و یا عالمانه  اشتباه کرده و همه داوطلبان را تایید نمودند اما این تایید صلاحیتها برای مردم حجت نمی آوردو باید اصلح را انتخاب نمایند.

وی مجلس را جایگاهی حساس عنوان کرد و افزود:  متاسفانه برخی افراد با استفاده از سخنان امام(ره) عنوان می کنند که میزان حال فعلی افراد می باشد در حالیکه اگر کسی در گذشته عضو گروهکها ، معاندین بوده و یا فساد اخلاقی داشته و امروز تایید شده آیا می توان سکان نظام را بدست او داد.

خطیب نماز جمعه  با تاکید بر شناخت بیشتر مردم و انجام تحقیق در راستای انتخاب اصلح گفت:  همانگونه که گفتم در انتخابات از کسی حمایت نمی کنم اما اگر احساس شود کسی در حال تضعیف نظام و جایگاه رفیع ولایت فقیه می باشد کوتاه نمی آیم و شفاعت هیچ کس را هم قبول نخواهم کرد.

وی همچنین به بحث انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره نمود و افزود: نماینده مجلس خبرگان رهبری باید انسانی شجاع و ولایتمدار باشد.

ارزنده از عدم فعالیت اصولگرایان شهرستان انتقاد نمود و افزود: منظورازاصولگرایی یک حزب خاص نیست بلکه تمام کسانی که از ولایت فقیه تبعیت می کنند و دلباخته نظام هستند در زمره اصولگرایان می باشند.

وی افزود: متاسفانه در در سال و نیم گذشته حتی یک تحرک خود جوش از اصولگرایان برای بصیرت افزایی مشاهده نکر ده ایم و گویی گرد سستی و کاهلی بر سر انقلابیون نشسته و قادر به حرکت نیستند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به حساسیتهای دوران انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون هنگام هوشیاری و بصیرت افزایی است و اگر انتخابات برگزار شد و همه چیز تمام شد دیگر فایده ندارد.

وی با اشاره به اینکه دوران حق و ناحق شروع شده است افزود: امروز برخی بدنبال ایجاد فتنه هستند که مسوولین باید مراقب باشند و حزب اله هم هوشیار باشد آب به آسیاب دشمن نریزد.

ارزنده به واقعه افتخار آفرین اسارت تفنگداران آمریکایی اشاره نمود و افزود:کسب این افتخاررا به فرمانده معظم کل قوا، مجموعه سپاه پاسداران و ملت ایران تبریک عرض می نماییم و باید برخود ببالیم که فرزندان این مرزو بوم بدون هیچ واهمه  و خوف و هراسی متجاوزین را دستگیر نمودند.

وی افزود: اگر مسوولین و دیپلماتهای کشور نیز همچون نیروهای شجاع  نیروی دریایی سپاه محکم می ایستادند امروز این حال و روز ما نبود و مسوولین دستپاچه نمی شدند و اگر مشاهده می شود که مقامات آمریکا از همان ابتدا مدام وعده آزادی اسیران را می دادند به جهت این بود که می دانستند مسوولین ما محکم نیستند.