شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه موقت الیگودرز: مردم و مسوولین مراقب نفوذ فرهنگی دشمن باشند

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

 

اهداف دشمنان در راستای تضعیف و براندازی نظام برهیچکس پوشیده نیست


 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل ازنیوز الیگودرز حجت الاسلام و المسلمین سهراب ترکی امام جمعه موقت الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهربا اشاره به روز پدافند غیر عامل  گفت: پس از جنگ تحمیلی  علیرغم پذیرش قطعنامه حضرت امام (ره) فرمود بنیه دفاعی کشور باید تقویت شود واگر چه در آنزمان قدرت وامکانات دفاعی کشور به اندازه امروز نبود اما  مسوولین به فکر بودند تا مبادا دشمن باردیگر حمله نماید .

امام جمعه موقت  الیگودرز افزود: پدافند غیر عامل تنها شامل جنگ نمی شود و در مواقع بحرانها و حوادث غیر مترقبه هم باید  آماده باشیم تا به راحتی بتوانیم نا ملایمات را مدیریت نماییم.

وی با اشاره به 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و همچنین سوابق جنایات آمریکا علیه ملت ایران گفت:  این روز تنها مختص دانش آموزان نیست و اقشار مختلف مردم با حضور خود به برخی مسوولان و دولت آمریکا می فهمانند که این کشور قابل اعتماد نیست.

خطیب نماز جمعه الیگودرز از جمله اقدامات آمریکا را ایران هراسی در خاورمیانه عنوان کرد و افزود: آمریکا برای فروش تسلیحات به کشورهای منطقه و ایجاد رقابت خرید سلاح ایران هراسی در منطقه به راه انداخته است.

وی به 14 ابان روز فرهنگ عمومی اشاره نمود و افزود: دشمن از طریق اقتصاد ، سیاست و امنیتی و فرهنگی به کشور نفوذ خواهد کرد که مهمترین آن حوزه فرهنگی می باشد و یقینا مردم و مسوولین باید هوشیار باشند و با اصلاح فرهنگ و مدیریت این مهم راه نفوذ دشمن را ببندند.

رییس ستاد عتبات عالیات به راهپیمایی بزرگ اربعین اشاره نمود و افزود: به همت ستاد عتبات عالیات ایستگاههای صلواتی در مسیر زائران تاسیس می شود که نیازمند حمایت مردم می باشد.

وی به بازسازی عتبات و عالیات  و ساخت درب حرمین عسکرین اشاره نمود و افزود: مردم در راستای این اقدامات ارزشمند و معنوی کمک نمایند تا تعهدات شهرستان به انجام برسد.

ترکی در خطبه اول نماز با اشاره به اهداف قیام امام حسین (ع) به اهمیت نماز و دین داری  اشاره نمود وافزود: هنگامی که انسان با معبود خود خلوت می کند نباید به آن به منزله بار سنگینی بنگرد.