شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: سیاست بازی و قبیله گرایی اخلاق را تحت تاثیر قرار داده و ازبین می برد.

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

 مردم همواره در حضور خود پیشگام هستند و یقینا امسال نیز با شکوهتر از سالهای گذشته  حماسه ای دیگر خلق می نمایند


 

 

سیاست بازی و قبیله گرایی اخلاق را تحت تاثیر قرار داده و ازبین می برد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز: حجت الاسلام والمسلمین ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سفر معاون اول رییس جمهور به لرستان گفت: در این سفر دو سد مهم به بهره برداری رسید که در جای خود قابل تقدیر است.

وی افزود: البته معاون اول رییس جمهور با این عبارت که دولت قبلی فاسد ترین دولت صد سال اخیر می باشد  سخنی نسنجیده به زبان آورد که اگر  اینگونه رفتارها و بد اخلاقی ها باب شود  هیچ دولتی در امان نخواهد بود.

 امام جمعه الیگودرز افزود: متاسفانه یکی از نمایندگان خرم آباد هم برای اینکه از قافله عقب نماند فراتر رفت و گفت: هیچ دولتی در تاریخ ایران فاسد تر از دولت گذشته نبوده است در حالیکه رژیم گذشته فاسد ترین حکومت بود و این سخنان مضحک و البته قابل تاسف می باشد.

وی افزود:  البته  این رفتارها بر روی مردم اثر نمی گذارد زیرا آنها ملاکشان نظام و رهبری می باشد اما شما برای همیشه در این سمت نیستید و اگر این رفتارها باب شود دولتهای بعدی نیز بدتر از اینها به شما خواهند گفت و یقینا سیاست بازی و قبیله گرایی اخلاق را تحت تاثیر قرار داده و از بین خواهد برد.

حجت الاسلام ارزنده افزود: ما به برخی رفتارها و اقدامات دولت گذشته انتقاد داریم اما این سخنان شما توهین به مردم است زیرا مردم با رای بالایی رییس دولت گذشته را انتخاب کرده اند و کشوری که قوه قضاییه ای مستقل و مقتدر دارد فساد آنگونه که شما از آن یاد کرده اید در آن رخ نخواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در نوع نگاهها به انقلاب تفاوتهایی وجود دارد افزود: وقتی نگاهها منفعت طلبانه و دنیوی باشد وانسانی به مقصود نرسد از قافله جا می ماند و نمی تواند در این مسیر انقلابیون اصیل و واقعی را همراهی نماید اما هنگامی که  افراد به انقلاب  بعنوان عصاره غدیر و عاشورا نگاه کنند در مقابل مشکلات ، تحریم ها و سختیها ایستادگی می نمایند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در راستای فرامین الهی شکل گرفت افزود: در این مسیر تهدید و تحریم دشمن اثرگذار نخواهد بود  و ما باید با خدمت به مردم و نظام قدردان انقلاب  باشیم.

خطیب نماز جمعه الیگودرز با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم همواره در حضور خود پیشگام هستند و یقینا امسال نیز با شکوهتر از سالهای گذشته  حماسه ای دیگر خلق می نمایند و عزت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ دنیا خواهند کشید.