شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: رهایی ملت ایران مدیون امام و خون شهداست

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: رهایی ملت ایران مدیون امام و خون شهداست

 پیش بینی های امام (ره) در رابطه با حوادثی که در کشور به وقوع پیوست گفت: هنگام انفجار دفتر ریاست جمهوری و مجروحیت رهبر معظم انقلاب امام فرمود خداوند ذخیره انقلاب را برای ما نگهداشت


به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل ازنیوز الیگودرز: اگر امام و خون شهدا نبود رهایی ملت امکانپذیر نبود و شکرانه این نعمت ادامه راه امام و شهدا می باشد.

حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نماز گزاران این شهربا اشاره به پیش بینی های امام (ره) در رابطه با حوادثی که در کشور به وقوع پیوست گفت: هنگام انفجار دفتر ریاست جمهوری و مجروحیت رهبر معظم انقلاب امام فرمود خداوند ذخیره انقلاب را برای ما نگهداشت.

وی با اشاره به اینکه امام اعتقاد داشت که ولایت فقیه از جانب خداوند است افزود:  انتخاب رهبر معظم انقلاب نیز خواست خداوند است و اعضای مجلس خبرگان وسیله این انتخاب بوده اند و یقینا ولایت فقیه همان ولایت حضرت رسول اکرم (ص) می باشد.

امام جمعه الیگودرز افزود: برخی می گویند ولایت فقیه نایب امام زمان است اما در عمل به گونه ای دیگر رفتار می کنند و امروز افرادی هم برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نقشه هایی در سر دارند.

وی افزود: اگرکسانی می خواهند در مجلس خبرگان رهبری آینده مهره چینی نمایند و تشکیل شورای رهبری را در سرمی پرورانند و قصد دارنداختیارهمه امور را در دست بگیرند کور خوانده اند زیرا مردم اجازه این حرکت را به آنها نخواهند داد و در این شرایط همه ما باید بصیرت داشته باشیم و به وظیفه خود عمل نماییم.

حجت الاسلام ارزنده از بیداری اسلامی ، ذلت سران بی کفایت کشورهای عربی، فروپاشی آمریکا، فتح قدس، و ظهور حضرت ولی عصر(عج) و تحویل این انقلاب بدست صاحب اصلی بعنوان پیش بینی های دیگر حضرت امام(ره) نام برد و افزود: انقلاب اسلامی با دیگر انقلابها  متفاوت است  وبه معدن وحی وصل می باشد و به وقوع پیوستن پیش بینی های امام راحل دلیل آن است.

امام جمعه الیگودرز ضمن تبریک حمله رزمندگان حزب اله به اسراییل  به دوگانگی رفتار غرب و شورای امنیت در قبال حملات اسراییل و حزب اله اشاره کرد و گفت: این دوگانگی نشانه منش دنیای وحشی غرب است.

وی افزود: این تنها گوشه ای از انتقام حزب اله لبنان می باشد که اسراییل را دچار وحشت کرده و به زبونی کشانده است