شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

شورای اسلامی شهر الیگودرز با تمام قوا از شهردار و برنامه‌های مد نظر حمایت می‌کند

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

شورای اسلامی شهر الیگودرز با تمام قوا از شهردار و برنامه‌های مد نظر حمایت می‌کند

 

مهندس عسگری:

: ما از ابتدا بدون توجه به کمک‌های مالی دولت و با توجه به در آمد شهرداری و مشارکت مردم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.


 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری مهندس محمد نبی عسگری در جمع خبرنگاران این شهرستان با گرامیداشت هفته دولت گفت: امروز در حالی وارد سال پایانی عمر شورای چهارم می‌شویم که به طور طبیعی انتقادات از شورا شدت می‌گیرد.

وی افزود: ما منکر ضعف‌ها و کاستی‌های شورا نیستیم، اما در سه سال گذشته آنچه را که توان داشته‌ایم، برای رفع مشکلات و ارائه خدمات به مردم بکار بسته‌ایم و در این مسیر هم اعضای شورا به‌رغم تفاوت ایده‌ها و سلیقه‌ها تنها دغدغه مشکلات مردم را دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر الیگودرز با اشاره به عدم حمایت‌های مالی دولتی از شهرداری گفت: ما از ابتدا بدون توجه به کمک‌های مالی دولت و با توجه به در آمد شهرداری و مشارکت مردم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

عسگری افزود: شهرداران سابق به دلایلی نتوانستند این برنامه‌ها را تحقق بخشند، اما شهردار فعلی با درایت و همکاری مجموعه شهرداری اقدامات ارزشمندی را آغاز نموده است.

رئیس شورای اسلامی شهر الیگودرز، کوتاه شدن دست برخی پیمانکاران سودجو را از جمله اقدامات در این مدت عنوان کرد و افزود: امروز شهرداری با تکیه بر ظرفیت‌های خود در انجام اقدامات عمرانی به صورت چشمگیری با کاهش هزینه و افزایش کیفیت مواجه شده است.

وی در پایان با اشاره به توانایی‌های شهردار الیگودرز گفت: شورای شهر با تمام قوا از شهردار و برنامه‌های مد نظر حمایت می‌کند