شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: تنها راه رهایی از استبداد اتحاد مسلمانان است

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: تنها راه رهایی از استبداد اتحاد مسلمانان است

 

 امروز تنها راه رهایی مسلمانان از استبداد  و ظلم مستکبران اتحاد مسلمانان جهان به رهبری مقام معظم رهبری می باشد.


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از  نیوز الیگودرز حجت الاسلام والمسلمین محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نماز گزاران این شهر با اشاره به  مشکلاتی که مسلمانان را گرفتار کرده  گفت:  متاسفانه 70 سال قبل یهودیان افراطی منطقه مهمی از شرق آسیا را اشغال کرده و مردم مسلمان را از خانه خود بیرون راندندو متاسفانه کسی جسارت نداشت در مقابل اینها بماند.

وی با اشاره به اعتقادات واهی یهودیان افراطی و نژاد پرستی آنها افزود:  اگر اینها قدرت دنیا را در اختیار بگیرند  چه بلایی سرجهان خواهند آورد ؟هرچندامروز هم بر دنیا سوار شده اند و آمریکا و اروپا و حتی برخی کشورهای عربی تحت سیاستهای آنها اداره می شوند.

ارزنده با اشاره به اینکه جهان اسلام هویت خود را از دست داده است گفت: امروز جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی بلایی بر سر اسراییل آورده که به عملیاتهای انتحاری رو آورده اند.

وی به برکات پیروزی انقلاب اسلامی و تحولات بوجود آمده در منطقه اشاره کرد و گفت: یهودیان افراطی زمانی با شعار فتح دنیا از نیل تا فرات و دیگر ممالک در دنیا خود نمایی می کردند اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی امروز تا بجایی رسیده اند که نه تنها دیگر سخنی از نیل و فرات نمی کنند بلکه زمینگیر شده و دیوارهای بلندی  در اطراف خود ساخته اند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز با اشاره به خود فروشی برخی سران کشورهای حوزه خلیج فارس و سستی و کاهلی ملتهای مسلمان این مناطق گفت: امروز نه تنها قبله اول مسلمانان در تسخیر یهودیان است بلکه قبله دوم هم در اختیارتکفیری ها می باشد.

وی به فرازی از سخنان حضرت رسول اکرم (ص)اشاره نمود و افزود: تمام سخنان پیامبر امروز به وقوع پیوسته و عربستان سرمایه اسلام را در راه تقویت کفر هزینه می نماید و سران کشورهای اسلامی و حتی ملتها گرفتار دنیا پرستی شده اند.

ارزنده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمود اسراییل 25 سال دیگر وجود نخواهد داشت افزود: امروز تنها راه رهایی مسلمانان از استبداد وظلم مستکبران اتحاد مسلمانان جهان به رهبری مقام معظم رهبری می باشد.

امام جمعه الیگودرز در ادامه ضمن قدردانی از تلاشهای مدیرکمیته امداد الیگودرزکه به افتخار بازنشستگی نائل آمده گفت: انتصاب ریاست جدید را تبریک عرض نموده و امیدواریم در راستای رسیدگی به وضعیت محرومان موفق باشند.