شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: توافق بشود یا نشود، اسراییل در آرامش نخواهد بود

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: توافق بشود یا نشود، اسراییل در آرامش نخواهد بود

 

آمریکا باید بداند که چه توافق بشود یا توافق نشود اسراییل در منطقه آرامش نخواهد داشت...


به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل نیوز الیگودرز از حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به آیات قرآن گفت:  در قرآن مجید خطاب به مسلمانان آمده است که  دشمنان با شما کنار نخواهند آمد مگر اینکه احساس کنند شما از آنها هستید.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای افزود:  هنگامی که دشمنان سر میز مذاکره آمدند به جهت این نیست که سر عقل آمده و دست از دشمنی برداشته اند.

امام جمعه الیگودرزبه حمایتها و هدایتهای مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده اشاره نمود و افزود:

هنگامیکه حضرت آقا  می فرمایند من هم دلواپس هستم و در عین حال به تیم مذاکره کننده اعتماد کامل دارند به جهت اینست که از مکر و فریب دشمن آگاه هستند.

وی به روز قدس بعنوان یکی از یادگارهای مهم امام (ره) که با دور اندیشی ایشان نامگذاری شده  اشاره نمود و افزود: امروز پس از سالها حضور مردم در این مراسم پر رنگ تر و باشکوه تر می شود که دشمنان باید پیام این حضور رادرک نمایند.

خطیب نماز جمعه  افزود:با توجه به حساسیتهای بین المللی و بویژه در بحث مذاکرات هسته ای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس  زمان مناسبی برای فریاد زیر بار ظلم نرفتن بود که جادارد از این حضور کم نظیر تقدیر نماییم.

وی با اشاره به پیمان شکنی دشمنان در بحث مذاکرات هسته ای گفت: در این چند سال به هربهانه ای رسیدن به توافق را به تعویق انداختن که یقینا پشت این اقدامات نقشه های بسیاری کشیده بودند اما با تدبیر مقام معظم رهبری تمام نقشه هایشان نقش برآب شد.

ارزنده با اشاره به اینکه دشمن حتی وعده های خود را قبول ندارد  گفت: مردم و مسوولین باید مراقب باشند و آمریکا هم باید بداند که چه توافق بشود یا توافق نشود اسراییل هیچگاه در منطقه آرامش نخواهد داشت