شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: مسوولین در بحث برجام با مردم صادق باشند

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

                                    امام جمعه الیگودرز:            مسوولین در بحث برجام با مردم صادق باشند

 

 

مسوولین صادقانه به مردم بگویند در بحث برجام علیرغم انجام تعهدات، طرف مقابل بد عهدی کرد و منافعی نصیب کشور نشد...


 

 

 به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوزالیگودرزحجت الا سلام والمسلمین محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نماز گزاران این شهر به دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری اشاره نمود و افزود: حضرت آقا در بحث ارزش و بهای وجودی جوانان انقلابی مطالبی بیان نمودند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه در جامعه ما عده ای انتظار دارند که جوان لا ابالی که با پول های پدرش درسطح شهر جولان می دهد و تنها بدنبال فساد می باشد با جوان انقلابی که حتی اندک سرمایه خود را صرف امور انقلاب می کند از دید مسوولان نظام و مردم یکی باشند.

امام جمعه الیگودرز به نظرات صریح مقام معظم رهبری در بحث برجام اشاره نمود و افزود:  برخی مسوولین نظام می دانند که نتایج مثبتی در برجام حاصل نشده اما حاضر نیستند صادقانه به مردم بگویند و دائم از اثرات آن سخن به میان می آورند.

وی صداقت را لازمه عملکرد و نظرات مسوولان دانست و گفت: مسوولین صادقانه به مردم بگویند در بحث برجام علیرغم انجام تعهدات طرف مقابل بد عهدی کرد و منافعی نصیب کشور نشد و لا اقل عمل به وعده ها مرحله به مرحله انجام می شد.

خطیب نماز جمعه  الیگودرزبه اجرای دارالقران خیابان پونه زار الیگودرز اشاره نمود و افزود: در زمان  تملک زمین این پروژه سند آن را با مالکیت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور دریافت نموده اند و در اختیارات این شورا می باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه دارالقران الیگودرز 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد  و متاسفانه سند آن دارای مشکلاتی می باشدگفت: در هر کاری ابتدا همه شور دارند اما در ادامه این شور و حال وجود ندارد.

امام جمعه الیگودرز به عدم کمک فرمانداری و نماینده سابق جهت تکمیل این طرح اشاره نمود و افزود: جلسات بسیاری برای رفع مشکل گرفته ایم و در جلسات هیات امنا هم مصوباتی داشته ایم اما اعضای هیات امنا هیچ اقدامی نکرده و تنها برخی طلبکار ما شده اند.

وی ضمن قدردانی از امام جمعه سابق و مردم گفت:  متاسفانه این طرح با زیربنای بسیاری آغاز شد و یقینا برای تکمیل بیش از 1800 متر مربع زیر بنا هزینه های سنگینی نیاز می باشد.

ارزنده به خطری که کشور را در بحث کاهش جمعیت تهدید می کند اشاره نمود و افزود: زمانی با شعار فرزند کمتر و زندگی بهتر که یک طرح اسراییلی بود سعی در کاهش جمعیت این کشور داشتند و عده ای از مسوولین هم پیاده نظام آنها شده بودند و حتی به مخالفتهای مقام معظم رهبری هم توجه نمی کردند.

وی افزود: امروز هم  عده ای با عرضه محصولات تغییر ژنتیک داده شده سعی در ضربه زدن به کشور را دارند که وزارت جهاد کشاورزی بعنوان خط مقدم باید در راستای رفع مشکل اقدام نماید .