شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرزمطرح کرد کم کاری آموزش و پرورش و دانشگاهها در ترویج اندیشه های امام (ره)

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرزمطرح کرد کم کاری آموزش و پرورش و دانشگاهها در ترویج اندیشه های امام (ره)

 متاسفانه آموزش و پرورش و دانشگاهها در بحث معرفی اندیشه ها و شخصیت امام خمینی (ره) کم کاری نموده اند..


 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرزحجت الاسلام والمسلمین محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهر به مبارزات حضرت امام خمینی (ره) اشاره نمود و افزود: انقلاب اسلامی ایران با توجهات الهی به پیروزی رسید و در این راستا صبر و شکیبایی امام و مقاومت بی نظیر آن بزرگ مرد و بیداری مردم باعث شکست ظلم و استبداد شد.

وی افزود: بی شک انقلاب اسلامی به برکت وجود ایشان از جمله انقلابهای بی نظیر در دنیا بود که به سر منزل مقصود رسید و امروزبا هدایتهای رهبر فرزانه  انقلاب در دنیا حرفهای بسیاری برای گفتن دارد.

امام جمعه الیگودرز با گرامیداشت سالروزحماسه 15 خرداد سال 42گفت: بی گمان این روز سر منشاء آغاز مبارزات حضرت امام می باشد و که در آن  واقعه خونهای بسیاری بر زمین ریخته شد تا نهال انقلاب را آبیاری و امروز به درختی تنو مند تبدیل و در مقابل طوفانها بماند.

وی اندیشه های امام را ضامن بقای نظام دانست و افزود: متاسفانه علاوه بر دشمنان بیرونی برخی هم در داخل کشور اجازه نمی دهند پیام انقلاب و امام به نسل جوان برسد.

ارزنده به وظیفه دستگاههای آموزشی اشاره نمود و افزود: متاسفانه آموزش و پرورش و دانشگاهها در بحث معرفی اندیشه ها و شخصیت امام خمینی (ره) کم کاری نموده اند و اگر هم نسبت به ترویج این افکار اقدام گردیده حقایق بصورت وارونه جلوه داده شده است.

وی به غم فقدان حضرت امام برای مسلمین جهان اشاره نمود و افزود: اگر چه فقدان امام برای همه ما درد ناک است اما  خوشبختانه  حضرت امام خامنه ای بعنوان جانشین خلف ایشان راه حق و مورد نظر امام خمینی را طی نموده و این نظام  را با رهبری خود بارها از لبه پرتگاه نجات داده است .

خطیب نماز جمعه الیگودرز به فضیلت های ماه مبارک رمضان اشاره نمود وافزود: تمامی مردم و بویژه کسبه و اغذیه فروشان و رستوران ها باید مراقب باشند حرمت این ماه را نشکنند و در این راستا متولیان هم با روزه خواری برخورد نمایند.

وی با تسلیت رحلت حجت الاسلام والمسلمین سید عنایت اله علوی گفت: ایشان از علمای ارزشمند  این شهرستان بودند که عمر پر برکت خود را صرف ترویج و نشر آموزه های دینی نمودند.