شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: خلاف قانون فریاد زدن حراست از راه امام نیست

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: خلاف قانون فریاد زدن حراست از راه امام نیست

خلاف قانون فریاد زدن و نهادهای نظام را زیر سوال بردن به معنی حراست از نام امام و احترام به بیت ایشان نیست

 


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرزحجت الاسلام  والمسلمین ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهربا گرامیداشت دهه مبارک فجرگفت: از ویژگیهای امام(ره)  خلوص نیت بود که بواسطه آن بردلها حکومت می نمود و حتی امروز هم با گذشت ربع قرن از رحلت ایشان مردم اورا دوست دارند.

وی افزود: حضرت امام (ره) دارای خلوص نیت بود و خالصانه به مردم خدمت می نمود و هیچگاه  در رهبری شان و جذابیتی به غیر از خدمتگزاری نمی دید.

ارزنده با اشاره به اینکه امام (ره) هیچ امتیازی برای خود و خانواده اش قائل نبود گفت: متاسفانه امروز عده ای که از اول انقلاب تا کنون مسوولیت داشته اند گمان می نمایند باید سند ششدانگ انقلاب را بنام آنها بزنند.

وی افزود: درست است این عده  برای انقلاب زحماتی متحمل شده اند اما خود و فرزندانشان تا توانسته اند استفاده کرده اند و بازهم از انقلاب و نظام و حتی مردم طلبکار هستند و هر روز یک مشکل تازه برای نظام بوجود می آورند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه این عده به بهانه سالروز ورود حضرت امام(ره) شورای

 نگهبان و نظام را زیر سوال می برند افزود: خلاف قانون فریاد زدن و نهادهای نظام را زیر سوال بردن به معنی حراست از نام امام و احترام به بیت ایشان نیست.

وی اظهار داشت: به راستی اینگونه سخنان که حتی سردمداران عربستان مدام آنها را تکرار می کنند برای دلسوزی نسبت به نظام  و راه امام و بیت ایشان می باشد.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه صلاحیت نوه حضرت امام (ره) به جهت عدم حضور در امتحان کتبی احراز نشده است افزود: در دوره دوم انتخابات مجلس خبرگان رهبری مرحوم سید احمد آقا هم برای حضور در مجلس خبرگان رهبری در جلسه امتحان حضور یافت و کسی برای ایشان استثنا قائل نشد.

وی با اشاره به اینکه همه ما به خانواده امام (ره) باید احترام بگذاریم افزود: بی شک هدف عده ای از تخریب شورای نگهبان استفاده از نام نوه حضرت امام جهت انتخابات، انتقام گیری از شورای نگهبان،

توجیه محکومیت وابستگان خود، ترمیم وجاهت سیاسی ، زیر سوال بردن دستگاههای نظارتی و در نتیجه ایجاد فتنه ای دیگرمی باشد.

ارزنده از عدم موضع گیری مسوولین نظام نسبت به اینگونه سخنان انتقاد نمود و افزود: چرا در موضع گیریها دوگانه برخورد می نمایید در حالیکه باید حافظ قانون اساسی و نهاد های قانونی باشید.

وی در خاتمه با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن این مراسم را با توجه به شرایط منطقه حساس دانست و از همه مردم برای حضور در آن دعوت نمود.