شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه با اشاره به مشکلات الیگودرز: شورای شهر تنها بدنبال تغییر شهرداران است

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه با اشاره به مشکلات الیگودرز: شورای شهر تنها بدنبال تغییر شهرداران است

 متاسفانه میلیاردها تومان تسهیلات جهت واگذاری خودروهای بی کیفیت در اختیار ایران خودرو قرار می گیرد اما به پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان که می رسد دست خالی را به رخ می کشند


 

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز حجت الاسلام والمسلمین محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نماز گزاران این شهر با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به مشکلات پیش پای جوانان اشاره نمود و افزود: متاسفانه امروز فساد در جامعه ما در حال رواج است و دولت هیچ اقدامی برای رفع مشکل ازدواج جوانان و اشتغال آنها نکرده است.

وی با اشاره به اینکه بانکها از پرداخت تسهیلات ازدواج سر باز می زنند افزود: متاسفانه میلیاردها تومان تسهیلات جهت واگذاری خودروهای بی کیفیت در اختیار ایران خودرو قرار می گیرد اما به پرداخت تسهیلات ده میلیون تومانی ازدواج جوانان که می رسد دست خالی را به رخ می کشند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به خسارات گسترش فضاهای مجازی در جامعه گفت: متاسفانه در این فضاها آنچه نباید باشد وجود دارد و هیچ اقدامی برای جلوگیری از این شبکه ها نمی شود.

وی در بخشی دیگر ازخطبه ها به انتخاب شهردار الیگودرز اشاره نمود و افزود:  از جمله شاخصه های شهرستان الیگودرز ایجاد فرمانداری ویژه می باشد که فرماندار در حال پیگیری آن است و یکی دیگر از شاخصه ها انتخاب 8 شهردار و سرپرست شهرداری می باشد که در مدت این سه سال صورت گرفته است.

ارزنده با اشاره به لزوم حمایت از شهردار منتخب گفت:  هر انسانی دارای آبرو و حیثیت می باشد و وقتی که یک مدیر آبروی خود را برای خدمت به مردم می گذارد چرا اعضای شورای شهر باید به هر بهانه ای با آبروی وی بازی نماید.؟

وی به مشکلات موجود کمربندی جنوبی اشاره نمود و افزود: مدت سه سال است که این کمربندی مسدود است و هر روز شاهد تصادفاتی در کمربندی شمالی هستیم در صورتیکه شورا وشهرداری باید با هماهنگی و همکاری دیگر مسوولین میدان بختیاری را راه اندازی ومشکل را رفع نمایند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه شهرالیگودرز دارای مشکلاتی است که باید برای رفع آنها برنامه ریزی نمود افزود: شورای شهر همه مشکلات را رها نموده و تنها بدنبال تغییر شهردار و سرپرست می باشد.

امام جمعه الیگودرز پرداخت حقوق یک میلیاردی به کارکنان شهرداری را از دیگر مشکلات پیش پای این نهاد دانست و گفت: امروز شهرداری الیگودرز نیاز به تعدیل نیرو دارد زیرا این تعداد نیرو می توانند شهرداری یک شهر 300 هزار نفری را اداره نمایند.

وی افزود: برغم اینکه از زحمات خواهران و برادران شورای شهر قدردانی می کنیم اما به جهت دلسوزی و نصیحت لازم می دانیم این موارد را اعلام نماییم و از آنها در خواست می کنیم شان جایگاه خود و آبروی شهردار را حفظ نمود و ایشان را برای رفع مشکلات حمایت نمایند.

خطیب نماز جمعه الیگودرزبا اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان گفت: برگزاری جشن و توزیع شربت و شیرینی و شام و ناهار دادن دلیل تقرب به حضرت صاحب الزمان (عج) نیست بلکه ما باید با اعمالمان این تقرب را ایجاد و از کم فروشی در هر شغلی خود داری نماییم.

وی با اشاره به نشانه های ظهور حضرت گفت: همه ما باید تلاش نماییم زمینه ظهور این امام عزیز را فراهم نماییم.