شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

فرماندار الیگودرز: دهه فجر 102 طرح درالیگودرز به بهره برداری خواهد رسید

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

فرماندار الیگودرز: دهه فجر 102 طرح درالیگودرز به بهره برداری خواهد رسید

 

در پاکسازی معابر شهری هم شهرداری اقدامات مناسبی انجام داد که جا دارد از این مجموعه هم قدردانی نماییم.


به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوزالیگودرز ولی اله میرزایی فرماندار الیگودرز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:دهه فجر هر ساله فرصتي است تا با آرمانها و اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي تجديد بيعت كرده و همه دستاوردها و خدمات نظام تبيين شوند.

وی افزود: به دليل ماهيت انقلاب اسلامي هرساله در ايام مبارك دهه فجر راهبردهاي جديدي ايجاد مي شود، امسال هم دهه فجر بدليل در پيش بودن پروژه مهم انتخابات بعنوان يكي از دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و حق تعيين سرنوشت مردم و از سوي ديگر به لحاظ مسائل بين المللي حائزاهميت است و سالروز ايام پيروزي انقلاب اسلامي ازحساسيت ويژه اي برخوردار است .

میرزایی با اشاره به اهميت دهه چهارم انقلاب بيان داشت: اين دهه براي هر موجود و هر پديده اي دهه اعتلاء و اعتدال تلقي مي شود و دوران عقلانيت است  و همه باید نسل امروز را با زوایای مختلف انقلاب آشنا نماییم.

فرماندار الیگودرز با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سطح شهرستان گفت: دهه فجرامسال 102 طرح عمرانی و خدماتی در الیگودرز به بهره برداری خواهد رسید که در نوع خود کم نظیر می باشد.

وی افزود:علاوه بر بهره برداری از سد حوضیان  این پروژه ها شامل گازرسانی، آب رسانی، برق رسانی وآموزشی می باشد که برای اجرای آنها120 میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندارالیگودرزبا اشاره به مطالبات دستگاههای خدمت رسان از ادارات شهرستان گفت: ادارات در راستای کاهش بدهی خود به این دستگاهها از جمله شهرداری ، امور برق و آب ، گاز و تامین اجتماعی تلاش نمایند.

وی با انتقاد از عدم هماهنگی جهت اقداماتی نظیر قطع آب و برق و گاز ادارات و سازمانها گفت: اینگونه اقدامات لازم است با هماهنگی انجام شود تااز تبعات احتمالی آن جلوگیری شود.

فرماندار الیگودرز با اشاره به بارندگیهای ماه گذشته گفت: در راستای بازگشایی جاده های روستایی و بین شهری اداره راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر الیگودرز و همچنین سد رودبارزحمات بسیاری کشیدند که قابل تقدیر می باشد.

وی افزود: در پاکسازی معابر شهری هم شهرداری اقدامات مناسبی انجام داد که جا دارد از این مجموعه هم قدردانی نماییم.