شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

فرماندار الیگودرز: هفته بسیج مختص به یک دستگاه نیست

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

فرماندار الیگودرز: هفته بسیج مختص به یک دستگاه نیست

 

]

 مراسم گراميداشت هفته بسيج مختص به يك دستگاه نيست و همه بايد در برگزاري اين برنامه ها در حد توان خود همكاري كنند.

 


 

 به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز ولی اله میرزایی فرمانداراليگودرز در جمع مدیران این شهرستان ضمن گراميداشت هفته بسيج اوج رشادتهای بسیج را در دوران دفاع مقدس عنوان کرد وگفت: ما امروز در ادبيات سياسي وادبيات آرمانيمان مقوله اي تحت عنوان د دفاع مقدس را داريم وحقيقتاً دفاع مقدس براي مملكت ما دستاوردهاي ارزشمندي را به بدنبال داشته است .

وی با اشاره به شرايط نابرابر جنگ بين ايران و ابرقدرتهاي استكباري در دوران دفاع مقدس بيان داشت: در جنگ تحميلي جمهوري اسلامي با ۴۴كشور دنيا مواجه بود، همه سران استكبار و سران كفر يك طرف و جمهوري اسلامي به تنهايي در يك طرف قرار داشت و بی شک نقش بسیج در آن زمان از دید هیچ کس پوشیده نیست.

وی گفت: در خصوص بسيج هيچ سخني هم طراز با فرمايشات امام خمینی(ره) قرار نمي گيرد كه مي فرمايندبسيج مدرسه عشق است، بسيج شجرۀ طيبه است و مقام معظم رهبري(مدظله العالي) هم اين مفاهيم را تكميل فرمودند كه بسيج يعني آماده خدمت در همه ميدان ها بودند.

وی افزود: اماآن چيزي كه ما مي توانيم استنباط كنيم بسيج يعني كسي كه براي رضاي خدا و بر اساس تكليفش كار مي كند و امید است ما هم توفيق داشته باشيم در اين مسير منشأ خدمات و آثار مثبت براي نظام و خودمان باشيم.

 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز  ضمن گراميداشت هفته بسيج و ابراز رضايت از عملكرد مديران شهرستان گفت : همه كساني كه در نظام مقدس جمهوري اسلامي كار مي كنند و یا مسوولیتی دارند بسيجي هستند و با تفكر بسيجي  فعالیت می نمایند.

 وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت فرهنگ بسیجی در جامعه گفت: اگرچه هر يك از مدیران در اداره اي خاص مشغول به كار مي باشند ولي همه از روحيه و تفكر بسيجي برخوردار هستند .

ارزنده  اظهار داشت :امام خميني (ره) فرمودندبسيج مدرسه عشق است كه اگر كسي عاشقانه كار كند مي تواند موثر باشد والبته به حول و قوه الهي مديران و مسئولين اليگودرز همه با تفكر بسيجي كار مي كنند واين باعث خرسندي است.

وی با اشاره به مشکلات امروز کشور وجود تفکر بسیجی را برای رفع آنها کار ساز دانست و افزود: اگر روحیه و تفکر بسیجی در تمام بخشهای جامعه نهادینه شود یقینا بخش اعظمی از مشکلات رفع خواهد شد.

امام جمعه اليگودرز در پايان با اشاره به  برنامه های تدارک دیده برای هفته بسیج گفت: یکی از این برنامه ها برگزاري مراسم يادمان شهدا در دانشگاه آزاد اليگودرز می باشد که از اهميت بالايي برخوردار است چرا كه براي ارج نهادن به مقام والاي شهيدان است و همه ما بايد تلاش كنيم يادمان شهدا بگونه اي برگزار شود كه در خور شأن مقام والاي شهيدان باشد.