شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

فرماندارالیگودرز: رتبه های برترالیگودرز در حوزه های مختلف ستودنی است

تاریخ 1348/10/11 | پرینت


 

امسال الیگودرز در بخشهای مختلف رتبه نخست را کسب کرده است که این موفقیتها  ناشی از استعدادهای درخشان و تلاش مدیران می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز:  ولی اله میرزایی فرماندار الیگودرز در شورای اداری این شهرستان به موفقیتهای الیگودرز اشاره کرد و افزود:در بحث آموزش و پرورش الیگودرز با اختلاف زیاد رتبه نخست را کسب کرده است و همچنین در بحث ایجاد اشتغال با توجه به ساز و کار تعریف شده این شهرستان رتبه اول را کسب نمود.

وی افزود: امسال جهاد کشاورزی الیگودرز بواسطه ایجاد اشتغال رتبه اول و  بواسطه جذب منابع پس از خرم آباد رتبه دوم را کسب نمود و همچنین در بحث برگزاری برنامه های فرهنگی دهه فجر و بهره برداری از پروژه های عمرانی الیگودرز مورد تقدیر استاندار لرستان قرار گرفت.

میرزایی با اشاره به سخنان حضرت (ع) در بحث مدیریتی افزود: مردم خدمت و خیانت مدیران را بخوبی رصد می کنند و حافظه آنها از عملکرد مدیران پاک نخواهد شدپس لازم است واقع بین بوده و تنها به فکر خدمت به مردم باشیم.

وی به لزوم نظارت مردم بر عملکرد مدیران اشاره کرد و افزود: نظارت مردم حتی اگر با انتقاد و اعتراض همراه باشد در نهایت به اصلاح امور ختم خواهد شد و نتایج مثبتی حاصل می شود و امروز خوشبختانه افکار عمومی با درک شرایط موجود از عملکرد مدیران رضایت نسبی دارند.

فرماندار با اشاره به تلاشهای نماینده الیگودرز در جهت رفع مشکلات استان و شهرستان افزود: همه دولتها خدمت کرده و اقداماتی نیز انجام شده است اما ظرفیتها و نوع مدیریتها متفاوت است اما اگر حرکت و اقدامات ما در راستای اخلاص باشد و جهت درستی پیدا کند می توانیم بر قلبها مدیریت نماییم.

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام این شهرستان افزود: مدیران در جهت رفع مشکلات اجرای پروژه ها تلاش نمایند و امیدواریم در سال آینده با برنامه ریزی کارشناسی شده فعالیت خود را آغاز نمایند .

میرزایی به خساراتی که بر اثر برگزاری مراسم چهارشنبه سوری رخ می دهد اشاره کردوگفت:  ما مخالف شادی مردم نیستیم اما شادی که با هیجانات کاذب همراه شود و به مردم خسارت وارد نماید قابل قبول نیست که در این راستا  مقرر شده است مخلین نظم و امنیت عمومی توسط نیروی انتظامی دستگیر وتا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت باشند.