شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

در سفر معاون وزیر راه مطرح شد پیشرفت 20 درصدی فاز اول راه آهن ازنا – الیگودرز به اصفهان

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

در سفر معاون وزیر راه مطرح شد پیشرفت 20 درصدی  فاز اول راه آهن ازنا – الیگودرز به اصفهان

 

علي نورزاد معاون وزير راه و شهرسازي و مدير عامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور و خيرالله خادمي معاون ساخت و توسعه راههای کشور از پروژه های راه سازی الیگودرز بازدید نمودند.

 


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز:معاون وزير راه و شهرسازي و مدير عامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشوراز   چگونگی روند اجرای عملیات راه آهن ازنا – الیگودرز به اصفهان  و همچنین چهار خطه الیگودرز اصفهان بازدید و بر تسریع در انجام این طرحها تاکید نمود.

علي نورزاد معاون وزير راه و شهرسازي و مدير عامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور و خيرالله خادمي معاون ساخت و توسعه راههای کشور از پروژه های راه سازی الیگودرز بازدید نمودند.

این گزارش حاکیست:  معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از طرح راه آهن ازنا- الیگودرز – اصفهان بر لزوم تامین اعتبارات بیشتر برای اجرای طرح تاکید نمود.

نورزاد در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدیر از پیگیریهای نماینده الیگودرز و دیگر مسوولین از سرعت اجرای پروژه راه آهن  ابراز رضایت نمود وگفت: علیرغم محدودیتهای مالی این پروژه مشکل خاصی ندارد و  همچنان  به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 در این بازدید یکی از مشاورین طرح اجرای راه آهن الیگودرز ضمن ارائه گزارش  پیشرفت فیریکی  فاز اول پروژه مذکور را 20 درصد  اعلام نمود.

در این بازدید که نماینده الیگودرز و مدیر کل راه و شهرسازی استان و فرماندار الیگودرز هم حضور داشتند عملیات اجرایی احداث زیر گذر جاده ارتباطی  الیگودرز به بخشهای بشارت و ززو ماهرو آغاز شد.

 این طرح  براساس توافقنامه مشترک بین شرکت آب منطقه ای لرستان و ادره کل راه و شهرسازی لرستان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان  و در دو لاین اجرا خواهد شد که لاین نخست آن  اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 به گزارش خبرنگار ما :یکی از معضلات جاده فعلی شول آباد  که بیش از 50 سال است  مردم گرفتار آن می باشند نبود زیر گذر در محل تقاطع با جاده اصفهان  می باشد و با توجه به اینکه این جاده مسیر اصلی دسترسی  الیگودرز به بخشها ی بربرود، بشارت ذلقی ،ززو ماهرو و همچنین پروژه های مهم سد سازی می باشد  همواره بدلیل ترافیک سنگین خطرات بسیاری را به همراه داشته است که با مصوب شدن اجرای زیر گذر در جاده  جایگزین بخش عمده ای از نگرانیهای مردم و مسافران کاهش خواهد یافت.

 

همچنین پس از آنکه جاده فعلی شول آباد در حوزه مخزن سد حوضیان قرار گرفت جاده جدید  در کیلومتر 5 الیگودرز به اصفهان اجرایی شد که یکی از خواسته های بحق مردم منطقه احداث زیر گذر این مسیر بود که  عملیات اجرایی آن و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی  رسما آغاز شد.

 

در ادامه  از روند عملیات طرح چهار خطه  دورود به داران در محدوده الیگودرز و کمربندی جنوبی بازدید گردید که در پی درخواست نماینده الیگودرز مبنی بر انتخاب پیمانکار جهت 15 کیلومتر باقیمانده مسیر الیگودرز به چمن سلطان و تسریع در تکمیل زیرگذر های کزنار ،سنج  و برنا باد معاون وزیر راه و شهرسازی  ضمن دادن قول مساعد، اداره کل راه و شهرسازی را ملزم به پیگیری و تحقق این خواسته ها نمود.