شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

فرماندار الیگودرز: ارتقاءفرمانداری ویژه در حال پیگیری است

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

فرماندار الیگودرز: ارتقاءفرمانداری ویژه  در حال پیگیری است

 

نماینده مردم و استاندار لرستان  و مجموعه فرمانداری پیگیر ارتقاء فرمانداری ویژه الیگودرز می باشند.

 


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوزالیگودرز: ولی اله میرزایی فرماندار الیگودرز که به مناسبت هفته دولت در جمع مردم الیگودرز سخن می گفت ،با اشاره به ویژگیهای ارزشمندشخصیت شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت زمان مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

فرماندار الیگودرز با اشاره به آغاز مسوولیت خود در الیگودرز گفت: از بدو ورود به شهرستان کمیته بررسی مشکلات و نیازهای اساسی منطقه را تشکیل دادیم و یقینا با توجه به گستردگی شهرستان و کمبودها می دانستیم اقدامات سختی را پیش رو داریم اما به حول قوه الهی و با تلاشها و پیگیریهای نماینده مردم ، رهنمودهای امام جمعه و مشارکت دلسوزانه مردم اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

وی  وضعیت فعلی شهرستان را مطلوب ندانست وگفت: اگر چه با شرایط مطلوب فاصله بسیاری داریم اما مجموعه مدیران شهرستان آنچه در توان داشته اند بکار بسته تا بتوانیم با سرعت بیشتری به سمت توسعه حرکت نماییم.

میرزایی به شرایط مد نظر دولت جهت ارتقاء یک شهرستان به فرمانداری ویژه اشاره نمود و افزود: سال گذشته طرح مذکور را به استاندار ارائه دادیم و  نماینده الیگودرز نیز که پیش از این از طریق مکاتبات مکرر پیگیر موضوع بودند  قول مساعد را از دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری گرفته اند و حتی معاون اجرایی رییس جمهور هم قول پیگیری  و حمایت در هیات دولت را دادند.

 وی با اشاره به انتقاد اتی که از اجرای طرح قمرود مطرح است گفت: این پروژه از جهت اینکه تامین کننده آب یکی از شهرهای مهم و مذهبی کشور است از اهمیت بالایی برخوردار است اما یقینا در اجرای هر طرح لازم است منافع مبداء انتقال آب مد نظر قرار بگیرد.

فرماندار الیگودرز افزود: به همین جهت و با هدف  جبران بخشی از خسارات طرح موسوم به قمرود انجام سه طرح مد نظر ما می باشد و در حال پیگیری است که از آن جمله می توان به تحویل ایستگاه پمپاژ طرح قمرود به آب منطقه ای لرستان جهت انتقال آب به روستاهای خسارت دیده که مقدمات آن فراهم شده  و مراحل نهایی واگذاری را طی می کند، اشاره نمود.

وی افزود: همچنین اجرای سدهای ده جانی و قشلاق دو طرح جایگزین خسارت قمرود هستند که سد دهجانی مراحل پایانی شروع عملیات را طی می کند و پیگیری های اجرای سد قشلاق هم ادامه خواهد داشت.