شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تاکید کرد لزوم نزدیکی سیاست‌های کلی دولت در رفع مشکل آب به استانداردهای جهانی

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

 

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در مراسم آب‌گیری سد مخزنی حوزیان الیگودرز با اشاره به سیاست‌های کلی دولت برای رفع مشکل آب گفت: اقدامات موثری در این حوزه صورت گرفته است که امیدواریم فاصله خود را با استانداردهای جهانی کاهش دهیم.


به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از خبرگزاری فارس ، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در مراسم آب‌گیری سد مخزنی حوزیان الیگودرز با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکلات عدیده مردم، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید هدفی جز خدمت به مردم ندارد و همه تلاش خود را برای رفع مشکلات آنها به کار خواهد بست.

محمد شریعتمداری افزود: در سفر ریاست‌جمهوری به لرستان وعده بهره‌برداری از چهار سد در سال‌های 93 و 94 داده شد که دو سد مروک و ایوشان در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و مابقی نیز تا پایان امسال افتتاح خواهند شد.

وی با بیان اینکه 800 هزار هکتار زمین زراعی در لرستان وجود دارد و تنها 25 درصد آنها آبی می‌باشند، افزود: بهره‌برداری از این سدها می‌تواند تا حدود زیادی مشکلات این حوزه را رفع نماید.

شریعتمداری از جمله سیاست‌های کلی دولت در راستای رفع مشکل آب را کنترل و جلوگیری از ورود آب به شورآب‌ها، استفاده از سیستم‌های نوین و اصلاح الگوی مصرف، تنظیم واردات و صادرات کشور بر اساس منابع آبی عنوان کرد و افزود: اقدامات موثری در این راستا صورت گرفته است که امیدواریم فاصله خود را با استانداردهای جهانی کاهش دهیم.

وی به مشکل بیکاری در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه تحریم‌ها و مشکلات مالی دولت باعث بروز خیلی از معضلات شده است که بیکاری نیز از آن جمله می‌باشد. اما یقینا با مشارکت بخش خصوصی و تقویت سرمایه‌گذار آمار بیکاری کاهش خواهد یافت.