شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: کمبود پرستار از مهم ترین مشکلات بیمارستان الیگودرز است

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز:  کمبود پرستار از مهم ترین مشکلات بیمارستان الیگودرز است

مسوولین در مقابل غرب و اروپا باید اقتدار داشته باشند...


به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل ازنیوز الیگودرز:  حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نماز گزاران این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجتماع با شکوه مردم تبریز گفت: هنگامی که  حضرت آقا   در پاسخ  به  تهدیدات  دشمنان می فرماید  ما هم اروپا را در انتقال گاز تحریم می کنیم نشانه اقتدار نظام است.

 وی افزود: اما متاسفانه برخی مسوولین ما بدنبال راه چاره ای برای انتقال گاز به اروپا هستند که این  رفتارها و سخنان  مسوولین با اقتدار نظام سازگار نیست و یقینا در این شرایط باید مقتدرانه از حالت پدافند بیرون بیاییم و جسارت گستاخی از دشمنان را بگیریم.

امام جمعه الیگودرز به بازی با کلمات توسط برخی مسوولین دولت در رابطه با توافق دو مرحله ای اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز عده ای با استفاده از کلماتی نظیر تفاهم دو مرحله ای تنها با کلمات بازی می کنند که این دوگانگی در گفتار با عزت نظام سازگار نیست.

حجت الاسلام ارزنده به جایگزینی مالیات بجای نفت  اشاره کرد و گفت: همانگونه که در مبارزه با مفاسد اقتصادی و مجرمین باید با دانه درشتها نیز برخورد شود در دریافت مالیات هم لازم است  عدالت رعایت شده از سرمایه داران به نسبت سرمایه آنها مالیات دریافت شود.

خطیب نماز جمعه با تبریک روز پرستار گفت: متاسفانه یکی از مشکلات بیمارستان الیگودرز که مردم را درگیر خود کرده است کمبود پرسنل و پرستار می باشد که امیدواریم به این مهم توجه ویژه شود.

 

وی به تکمیل ساختمان دانشکده پرستاری الیگودرز اشاره کرد و  گفت: از نماینده الیگودرز و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان درخواست داریم علاوه بر رشته های پرستاری رشته های پیراپزشکی نیز در این مرکز جذب شود که یقینا تاثیر بسزایی در منطقه خواهد داشت.