آگهی شرکت در مزایده عمومی (نوبت اول) فروش یک دستگاه از ماشین آلات شهرداری الیگودرز
شهرداری الیگودرز در نظر دارد باستناد مجوز 7/4 مورخ 18/02/1401 شورای اسلامی شهر تعداد یک دستگاه از ماشین آلات خود را از طریق مزایده عمومی به فروش رساند.
مشخصات موضوع مزایده:
ردیف |
موضوع مزایده |
مبلغ پایه - ریال |
میزان سپرده تضمین شرکت در مزایده (ریال) |
مبلغ خرید اسناد (ريال) |
1 |
فروش یک دستگاه از ماشین آلات شهرداری الیگودرز |
طبق جدول و نظر کارشناسی بارگذاری شده در سامانه ستاد |
مبلغ ثابت 100/000/000 ریال در نظر گرفته شده است |
5/000/000 |
شرایط مزایده:
1- کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند در مزایده شرکت نمایند.
2- متقاضیان میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیک از تاریخ 09/07/1401 لغایت 30/07/1401 نسبت به خرید اسناد نوبت اول و دوم و شرکت در مزایده و بارگذاری اسناد خود اقدام نمایند.
3- متقاضیان می توانند نسبت به خرید و ارائه پیشنهاد قیمت برای ماشین اعلام شده اقدام نمایند.
4- پیمانکاران و طلبکاران و اشخاص حقیقی یا حقوقی که از دادگاه رای محکومیت مطالبه طلب یا غرامت به نفع خود اخذ نموده باشند می توانند در مزایده شرکت نمایند.
5- برندگان اول و دوم و سوم مزایده هرگاه حاضر به واریز وجه در مهلت مقرر در سامانه نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهردای ضبط خواهد شد.
6- متقاضیان میبایست همراه پیشنهاد قیمت خود مبالغ تضمین شرکت در مزایده را به صورت زیر:
- ضمانت نامه بانکی، واریز و رسید آن را ضمیمه مدارک ارائه شده نمایند.
7- لیست و جدول مشخصات ماشین اعلام شده در موضوع مزایده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت بارگذاری شده است.
8- مهلت نهایی قبول پیشنهادات طبق مهلت های مقرر در سامانه میباشد.
9- به پیشنهاد مخدوش، مبهم، دارای شرایط، ناقص، پیشنهادهای فاقد سپرده و غیرمعقول و سپردههای مخدوش و یا سپردههای کمتر از میزان مقرر و چک شخصی و نظایر آن ترتیب داده نخواهد شد.
10- شهرداری در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادات بدون آن که محتاج به ذکر دلیل باشد مختار است.
11- کلیه کسورات قانونی به عهده برنده میباشد.
12- برنده مزایده موظف است 9% ارزش افزوده را با توجه به قیمت نهایی پذیرفته شده پرداخت نماید.
13- هزینه چاپ آگهی روزنامه در تمامی مراحل به عهده برنده مزایده میباشد و برنده مکلف است پس از اعلام برنده شدن و در زمان واریز مبلغ رسید پرداخت هزینه آگهی را به شهرداری ارائه نماید.
14- مبلغ خرید اسناد میبایست به حساب شماره 0106080975006 شهرداری نزد بانک ملی از طریق سامانه واریز گردد.
15- کلیه هزینه های نقل و انتقال و عوارضات مربوط به ماشین به عهده برنده می باشد.
16- شرکت در مزایده و دادن پیشنهاد دقیقاً به منزله قبول تمامی شرایط و تکالیف شهرداری میباشد.
17- هزینه کارشناسی تعیین قیمت پایه بالمنافصه به عهده برندگان خواهد بود.
18- برنده مزایده میبایست ظرف مدت 7 روز پس از اعلام به واحد امور قراردادها جهت واریز وجه ماشین برنده شده به شهرداری مراجعه نماید. در غیر اینصورت سپرده آن به نفع شهرداری ضبط و به نفر دوم واگذار میگردد. در صورت عدم واگذاری به نفر دوم سپرده آن نیز به نفع شهرداری ضبط میگردد. همین شرایط برای نفر سوم نیز قابل اعمال میباشد.
19- این آگهی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت قابل دسترسی میباشد.
20- تاریخ نهایی قبول پیشنهادات (در سامانه) 30/07/1401 می باشد.
21- تاریخ آگهی نوبت دوم 16/07/1401 می باشد.
21- تاریخ بازگشایی پیشنهادات 01/08/1401 می باشد.