صفحه اصلي > اخبار ویژه > آگهی شرکت در مزایده عمومی (نوبت اول) فروش یک دستگاه از ماشین آلات شهرداری الیگودرز
آگهی شرکت در مزایده عمومی (نوبت اول) فروش یک دستگاه از ماشین آلات شهرداری الیگودرز12-07-1401, 14:26. نويسنده: shahrdar |
||||||||||
شهرداری الیگودرز در نظر دارد باستناد مجوز 7/4 مورخ 18/02/1401 شورای اسلامی شهر تعداد یک دستگاه از ماشین آلات خود را از طریق مزایده عمومی به فروش رساند. مشخصات موضوع مزایده:
شرایط مزایده: 1- کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند در مزایده شرکت نمایند. 2- متقاضیان میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیک از تاریخ 09/07/1401 لغایت 30/07/1401 نسبت به خرید اسناد نوبت اول و دوم و شرکت در مزایده و بارگذاری اسناد خود اقدام نمایند. 3- متقاضیان می توانند نسبت به خرید و ارائه پیشنهاد قیمت برای ماشین اعلام شده اقدام نمایند. 4- پیمانکاران و طلبکاران و اشخاص حقیقی یا حقوقی که از دادگاه رای محکومیت مطالبه طلب یا غرامت به نفع خود اخذ نموده باشند می توانند در مزایده شرکت نمایند. 5- برندگان اول و دوم و سوم مزایده هرگاه حاضر به واریز وجه در مهلت مقرر در سامانه نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهردای ضبط خواهد شد. 6- متقاضیان میبایست همراه پیشنهاد قیمت خود مبالغ تضمین شرکت در مزایده را به صورت زیر:
7- لیست و جدول مشخصات ماشین اعلام شده در موضوع مزایده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت بارگذاری شده است. 8- مهلت نهایی قبول پیشنهادات طبق مهلت های مقرر در سامانه میباشد. 9- به پیشنهاد مخدوش، مبهم، دارای شرایط، ناقص، پیشنهادهای فاقد سپرده و غیرمعقول و سپردههای مخدوش و یا سپردههای کمتر از میزان مقرر و چک شخصی و نظایر آن ترتیب داده نخواهد شد. 10- شهرداری در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادات بدون آن که محتاج به ذکر دلیل باشد مختار است. 11- کلیه کسورات قانونی به عهده برنده میباشد. 12- برنده مزایده موظف است 9% ارزش افزوده را با توجه به قیمت نهایی پذیرفته شده پرداخت نماید. 13- هزینه چاپ آگهی روزنامه در تمامی مراحل به عهده برنده مزایده میباشد و برنده مکلف است پس از اعلام برنده شدن و در زمان واریز مبلغ رسید پرداخت هزینه آگهی را به شهرداری ارائه نماید. 14- مبلغ خرید اسناد میبایست به حساب شماره 0106080975006 شهرداری نزد بانک ملی از طریق سامانه واریز گردد. 15- کلیه هزینه های نقل و انتقال و عوارضات مربوط به ماشین به عهده برنده می باشد. 16- شرکت در مزایده و دادن پیشنهاد دقیقاً به منزله قبول تمامی شرایط و تکالیف شهرداری میباشد. 17- هزینه کارشناسی تعیین قیمت پایه بالمنافصه به عهده برندگان خواهد بود. 18- برنده مزایده میبایست ظرف مدت 7 روز پس از اعلام به واحد امور قراردادها جهت واریز وجه ماشین برنده شده به شهرداری مراجعه نماید. در غیر اینصورت سپرده آن به نفع شهرداری ضبط و به نفر دوم واگذار میگردد. در صورت عدم واگذاری به نفر دوم سپرده آن نیز به نفع شهرداری ضبط میگردد. همین شرایط برای نفر سوم نیز قابل اعمال میباشد. 19- این آگهی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت قابل دسترسی میباشد. 20- تاریخ نهایی قبول پیشنهادات (در سامانه) 30/07/1401 می باشد. 21- تاریخ آگهی نوبت دوم 16/07/1401 می باشد. 21- تاریخ بازگشایی پیشنهادات 01/08/1401 می باشد.
بازگشت |