آگهی شرکت در مزایده عمومی اجاره ترمینال و کارواش شهرداری الیگودرز
شهرداری الیگودرز در نظر دارد باستناد مجوز 87/1 مورخ 23/07/1401 شورای اسلامی شهر ترمینال و کارواش خود را از طریق مزایده عمومی اجاره دهد.
مشخصات موضوع مزایده:
ردیف |
مشخصات موضوع مزایده |
مبلغ پایه –اجاره 1 سال -ریال |
مبلغ پایه –اجاره ماهیانه -ریال |
میزان سپرده تضمین شرکت در مزایده (ریال) |
مبلغ خرید اسناد (ريال) |
1 |
اجاره ترمینال شهرداری |
000/000/400/2 |
000/000/200 |
000/000/150 |
000/000/5 |
2 |
اجاره کارواش شهرداری |
000/000/600 |
000/000/50 |
شرایط مزایده:
1- کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند در مزایده شرکت نمایند.
2- متقاضیان میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیک از تاریخ 26/07/1401 لغایت 17/08/1401 (مهلت خرید آگهی نوبت اول و دوم) نسبت به خرید و شرکت و بارگذاری اسناد در مزایده اقدام نمایند. شرکت کنندگان در مزایده، اسناد مزایده و پیشنهاد قیمت، تضمین شرکت، گواهی صلاحیت معتبر و اساسنامه و روزمه کاری، مدارک کامل شناسایی و غیره خود را مرحله به مرحله در سامانه بارگذاری کنند.
3- متقاضیان می توانند نسبت به خرید و ارائه پیشنهاد قیمت در یک یا هر دو موضوع اقدام نمایند.
4- داشتن سوابق و مجوز دفاتر اتوبوسرانی و منی بوسرانی برای شرکت در مزایده (ترمینال) الزامی است.
5- برندگان اول و دوم و سوم مزایده هرگاه حاضر به عقد قرارداد و ارائه تضمین در مهلت مقرر به حساب شهرداری نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهردای ضبط خواهد شد.
6- متقاضیان میبایست همراه پیشنهاد قیمت خود مبالغ تضمین شرکت در مزایده را به صورت زیر:
- ضمانت نامه بانکی اخذ و رسید آن را ضمیمه مدارک ارائه شده باشد.
7- لیست و جدول موضوع مزایده همراه با توضیحات تکمیلی در برگ پیشنهاد قیمت اعلام شده است.
8- مهلت نهایی قبول پیشنهادات طبق مهلت های مقرر اعلام شده در آگهی و اعلام شده در سامانه تدارکات ایران میباشد.
9- به پیشنهاد مخدوش، مبهم، دارای شرایط، ناقص، پیشنهادهای فاقد تضمین و غیرمعقول و یا کمتر از میزان مقرر و نظایر آن ترتیب داده نخواهد شد.
10- شهرداری در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادات بدون آن که محتاج به ذکر دلیل باشد مختار است.
11- کلیه کسورات قانونی به عهده برنده میباشد.
12- هزینه چاپ آگهی روزنامه در تمامی مراحل به عهده برنده مزایده میباشد و برنده مکلف است پس از اعلام برنده شدن و در زمان واریز مبلغ ملک رسید پرداخت هزینه آگهی را به شهرداری ارائه نماید.
13- مبلغ خرید اسناد میبایست به حساب شماره 0106080975006 شهرداری نزد بانک ملی واریز گردد.
14- کلیه هزینه های اعم از عوارضات شهرداری آب و برق و غیره به عهده برنده مزایده می باشد.
15- شرکت در مزایده و دادن پیشنهاد دقیقاً به منزله قبول تمامی شرایط و تکالیف شهرداری میباشد.
16- هزینه کارشناسی دادگستری (تعیین قیمت پایه) به عهده برندگان خواهد بود.
17- برنده مزایده میبایست ظرف مدت 48 ساعت پس از اعلام به واحد امور قراردادها جهت عقد قرارداد و ارائه تضمین به شهرداری مراجعه نماید. در غیر اینصورت سپرده آن به نفع شهرداری ضبط و با نفر دوم قرارداد منعقد میگردد. در صورت عدم انعقاد قرارداد نفر دوم سپرده آن نیز به نفع شهرداری ضبط میگردد. همین شرایط برای نفر سوم نیز قابل اعمال میباشد.
18- این آگهی علاوه بر سامانه ستاد ایران، از طریق سایت شهرداری به آدرس www.aligoudarzcity.ir قابل دسترسی میباشد. متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در وقت اداری بجزء ایام تعطیلی به شماره تلفن 43325592-0664 و داخلی 112حوزه معاونت حقوقی و املاک و امور قراردادهای شهرداری الیگودرز تماس حاصل نمایند.
19- تاریخ نهایی قبول پیشنهادات 17/08/1401 می باشد.
20- تاریخ بازگشایی پیشنهادات 18/08/1401 می باشد.