شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

سرپرست شهرداری الیگودرز: آرامش به شهرداری الیگودرز بازگشته است

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

سرپرست شهرداری الیگودرز: آرامش به شهرداری الیگودرز بازگشته است

 

پس از یک دوره نا آرامی با تدابیر انجام شده و تلاش کارکنان شهرداری آرامش به این نهاد بازگشته است.


به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز قدرت اله رحمانی سرپرست شهرداری الیگودرز به مشکلات شهرداری اشاره نمود و افزود: شهرداری را در حالی تحویل گرفتیم که ریالی در حساب شهرداری موجود نبوده و چیزی نزدیک به نه ماه حق بیمه پرداخت نشده و حقوق و مزایای پرسنل خدوم شهرداری هم پرداخت نشده بود  وهرروزخیل طلبکاران و پیمانکاران در مقابل ساختمان شورا و شهرداری  تجمع می کردند و علاوه بر این مشکلاتی هم از ناحیه چکهای بی محل وجود داشت.

وی افزود: با همکاری همکاران و انجام رایزنی با تامین اجتماعی و برگزاری جلسات مکرربا طلبکاران تا حدودی نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام شد و در حال حاضرهم  آرامش به شهرداری بازگشته است و پرسنل مشغول ارائه خدمات به شهروندان می باشند.

رحمانی با اشاره به پروژه های نیمه کاره  عمرانی افزود: با اولویت قرار دادن و سبک کردن بدهیها و همچنین ضمن در نظر گرفتن اولویتهای عمرانی ، پروژه های باز را با مشارکت و همکاری  همشهریان که همیشه پشتوانه های محکم شهرداری بوده اند ببندیم.

وی به لزوم نگاه کارشناسی و مدبرانه برای تعریف پروژه ها اشاره نمود و گفت: با این نگاه که مبلمان شهر و تنظیف سطح شهر و ایجاد و گسترش نگهداری بهینه از فضاهای سبز موجود در سرلوحه کارها می باشند باید به سمت جلو حرکت نماییم.

رحمانی با اشاره به سرانه ناچیز فضای سبز شهری افزود: نگاه مثبت به افزایش سرانه فضای سبز  از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همچنین در طرح ایجاد فضای مناسب مبلمان شهری و جایگاههای تبلیغات هم پیمانکار با طی شرایط قانونی انتخاب گردیده تا به پیشرفته ترین و بروز ترین تجهیزات تا قبل از فرا رسیدن سال جدید این مهم را به ثمر برساند.

سرپرست شهرداری الیگودرز اظهار داشت: برنامه های شهرداری را در دو محور کوتاه مدت و میان مدت طرح ریزی کرده ایم که گام نخست ایجاد آرامش و رفع مشکل بیمه پرسنل و بروز کردن پرداختها بود که انجام گرفت.

وی افزود: در دوره میان مدت هم  مرمت پلها و لکه گیری معابر و تکمیل پروژه باز میدان ولیعصر (عج)  در دستور کار می باشد که با هدف بستن همه پروژه های باز و همچنین طرح یک برنامه مدون جهت جلوگیری از کارهای همسو و موازی کاری بصورت کارشناسی شده با اعمال نظر صاحبنظران و اصحاب فن برای فصل عمرانی پیش رو جهت تصویب تقدیم به شورا شد.