شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

تشکیل جلسه در دفترشهردار و بررسی و پیگیری مشکلات و مسائل مختلف شهری ..

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

تشکیل جلسه در دفترشهردار  و بررسی و پیگیری مشکلات و مسائل مختلف شهری ..

 هر چه بيشتر چارچوب ارتباطات بين نيروي انساني و سيستم مديريتي تقويت شود ديدگاه ها به هم نزديک تر خواهند شد ...

 


تشکیل جلسه در دفترشهردار  و بررسی و پیگیری مشکلات و مسائل مختلف شهری ..

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری الیگودرزباحضورجناب آقای رحمانی سرپرست شهرداری وبرخی از مسئولین با تشکیل جلسه در دفترشهردار به بررسی و پیگیری مشکلات و مسائل مختلف شهری پرداختند.

ابتدا سرپرست شهرداری موضوعات مختلفی را بعنوان فهرست مطرح  نمود و به صورت تفکیک خواستار ارائه گزارش از سوی مسئولین واحدها  شد.

وي اظهار داشت: اين جلسه را در  جهت بررسي موضوعات مربوط به شرايط کاري و نوع خدمتي که به مردم در قالب فعاليت ها ي شهرداري ارائه  مي گردد، برگزار نمودیم  تا بتوانيم گفتگو و تبادل نظردر راستاي اثربخشي بيشتر براي خدمت بهترداشته و آن را عملياتي کنيم.

 رحمانی  گفت: هر چه بيشتر چارچوب ارتباطات بين نيروي انساني و سيستم مديريتي تقويت شود ديدگاه ها به هم نزديک تر خواهند شد .

مهمترین موضوعی که در ابتدا وی به آن اشاره نمود،رعایت نظم و انضباط اداری پرسنل در ورود و خروج به محل کار بود و تاکید داشت امور اداری نسبت به  تردد و نظم اداری  پرسنل نظارت دقیقی را اعمال نماید.وی همچنین تصریح کرد ورود و خروج پرسنل چه در ساختمان مرکزی شهرداری،چه در ساختمان آتش نشانی و یا خدمات شهر میبایست در مدار نظارتی امور اداری قرار گیرد.

دومین موضوع این نشست  لزوم تکریم و تلاش در جهت جلب رضایت مراجعین ، قانون مداری و صداقت و تعهد در کار بود که ایشان به آن اشاره داشتند.

وی با بیان این مطلب که رفع مشکل بیمه همکاران ،پرداخت حقوق در اسرع وقت ،فرا رسیدفصل سرما و اوضاع نامناسب اقتصادی ودرآمدی گفت:تنها واحد امور فنی وعمران اولویت کار خود را به تکمیل پروژه های نیمه کاره تخصیص دهد و در صورت تامین منابع مالی روشنایی پارک ها و لک گیری ها انجام پذیرد.

سرپرست شهرداری با اشاره به اهمیت موضوع  نظافت شهر گفت:مهمترین مسئله برای ما پاکیزگی شهر در تمام نقاط و سطح شهر بوده و حفظ و نگهداری فضای سبز نیز از اولویت برنامه ها و سیاست های شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

 

تشکیل جلسه در دفترشهردار  و بررسی و پیگیری مشکلات و مسائل مختلف شهری ..