شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

گروههای که دم از رابطه با آمریکا می زنند دو گروه هستند بطوریکه عده ای بی خیال و ...

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

گروههای که دم از رابطه با آمریکا می زنند دو گروه هستند بطوریکه عده ای بی خیال و ...

 

 

از جمله ترفندهای دشمن برای رسیدن به مقصود خود اینست که حق و باطل را در هم می آمیزد


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز حجت الاسلام والمسلمین محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت:  حضرت آقا گروههایی که دم از رابطه با آمریکا می زنند را دو گروه عنوان کرد بطوریکه عده ای بی خیال و بی تفاوت هستند اما گروهی با قلم و تریبون برنامه های خود را پیش می برند.

وی با اشاره به اینکه این گروه تعداد قلیلی هستند افزود:  در مقابل گروههای  مومن ودلسوز انقلاب و نظام که اگر کارد به استخوانشان برسد بساط هر فتنه ای را بر می چینند کسانیکه که از طریق تریبون وقلم به مزدی خود درصدد مذاکره با آمریکا می باشند تعداد معدودی هستند اما همین گروه اندک تا زمانیکه کارد به استخوان مومنین نرسیده بسیار خطرناک خواهند بود.

امام جمعه الیگودررز افزود: این گروه اندک با امکانات خود بر افکار مردم که بعضا بی تفاوت و ساده اندیش هستند تاثیر گذاشته و از این طریق به مقصود خود می رسند که در اینجا وظیفه دلسوزان انقلاب هوشیاری و بصیرت می باشد.

وی با اشاره به دلیل هشدار رهبر معظم انقلاب به جوانان گفت: متاسفانه امروز برخی مسوولین جاده صاف کن غربیها شده اند و روزی که مسوولیت آنها به پایان برسد بواسطه عملکرد شان جوانان باید مطیع و وابسته به غرب باشند و به همین جهت حضرت آقا تاکید فراوانی بر هوشیاری و بصیرت نسل جوان دارند.

ارزنده  ضمن تسلیت شهادت سردار همدانی در سوریه گفت:  سرداران دلاور ما در دفاع از سوریه بعنوان خط مقدم کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند اما سرداران دیپلماسی ما به گونه ای عمل می کنند که راه نفوذ دشمن به کشور باز شود.

وی به توجیهات دست دادن وزیر امور خارجه با اوباما اشاره نمود و افزود: کسانیکه با اوباما دست می دهند مردم را به خدا واگذار می نمایند در صورتیکه مردم باید آنها را به خدا واگذار نمایند و عده ای هم در فضاهای مجازی  عنوان می کنند که امام علی (ع) فرموده اند  با دشمنانتان هم دست بدهید که در این رابطه توصیه می شود این افراد بروند و نهج البلاغه  و رفتار مولا  با دشمنان دین را بخوانند. خطیب نماز جمعه الیگودرز گفت: از جمله ترفندهای دشمن برای رسیدن به مقصود اینست که حق و باطل را در هم می آمیزد و چهره ای موجه از باطل ارائه داده و مردم را فریب می دهد که تاثیر گذاری بر افکار مسوولین با همین هدف انجام می شود.

وی ضمن تقدیر از ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز و دیگر برگزارکنندگان برنامه  بازسازی عملیات نصر 4 در این شهر گفت: این برنامه تاثیر بسزایی در تقویت فرهنگ جهاد و شهادت داشت اما عده ای ضمن انتشار شایعاتی مبنی بر هزینه صدها میلیون تومانی برای این برنامه بدنبال نادیده گرفتن و کم ارزش جلوه دادن  برگزاری این برنامه ارزشمند بودند.

امام جمعه الیگودرز گفت: چگونه است که در مقابل هزینه های میلیاردی برای همایشهای بی محتوا و بی حاصل سکوت اختیار می شود اما در قبال برنامه ای که تاثیرات شگرفی در جوانان ایجاد می نماید بی مهری و کم لطفی می شود.