شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام‌جمعه الیگودرز: کسانی‌که جیب‌شان پر است، برای جیب خالی مردم دلسوزی می‌کنند

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام‌جمعه الیگودرز: کسانی‌که جیب‌شان پر است، برای جیب خالی مردم دلسوزی می‌کنند

 

 

 

امام‌جمعه الیگودرز گفت: کسانی‌که می‌گویند، مخالفان مذاکرات از جیب مردم خبر ندارند، چرا جیب خودشان را پر کرده‌اند.

 


به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از فارس الیگودرز، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده در جمع نمازگزاران این شهر ضمن تبریک ماه رمضان اظهار کرد: در زمان جنگ در حالی که مردم مستضعف جنگ را اداره می‌کردند و در حال دفاع از نظام بودند، عده‌ای به دنبال پرکردن جیب خود بودند و امروز هم همان مستضعفان در بحث هسته‌ای و دفاع از ارزش‌ها پیش‌گام هستند و عده‌ای هم با برقراری رابطه با آمریکا می‌خواهند جیب خود را پر کنند.

وی با انتقاد از سخنان نسنجیده برخی مسئولان گفت: برخی همه چیز حتی ازدواج جوانان را با تحریم گره می‌زنند در حالی که همین مشکل ازدواج جوانان به واسطه کم‌کاری مسئولان در طول سالیان متمادی است و هیچ ارتباطی با تحریم ندارد.

امام‌جمعه الیگودرز به برگزاری مراسم باشکوه تشییع شهدا در تهران اشاره کرد و افزود: این مراسم در طول انقلاب اسلامی و پس از تشییع پیکر مطهر حضرت ‌امام(ره) بی‌سابقه بوده است و این نشانه عشق مردم به نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به پیام شهدا گفت: این شهدا آمده بودند تا به دل‌های روشن بشارت دهند و به کسانی‌ که حتی آب خوردن را هم با تحریم گره می‌زنند، بگویند که ما سند جنایت آمریکا هستیم و زمانی ایستادیم تا عزت برای نظام بیاوریم.

ارزنده افزود: زمانی رزمندگان ما با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند، تا گرد و غبار بر اسلام و مسیر انقلاب ننشیند، اما ما امروز همه چیز داریم و در مقابل تمام مشکلات خود را با تحریم گره می‌زنیم.

امام‌جمعه الیگودرز با انتقاد از کسانی‌ که در ذهن خود برای مذاکرات مخالف پیدا می‌کنند، گفت: کسانی‌که می‌گویند مخالفان مذاکرات از جیب مردم خبر ندارند، چرا جیب خودشان را پر کرده‌اند، این در حالی است که همه ما به دنبال عزت نظام هستیم.

خطیب نماز جمعه الیگودرز با تاکید بر اینکه حرف و عمل مسئولان در ادامه راه شهدا باید یکی باشد، اظهار کرد: بر اساس خبرهایی که می‌رسد، آمریکا در حال عقب‌نشینی از مواضع قبلی خود است که یقینا این عقب‌نشینی به جهت مشاهده حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدا است.