شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

دومین جلسه كمیته درآمدی شهرداری الیگودرز برگزار شد

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

دومین جلسه كمیته درآمدی شهرداری الیگودرز برگزار شد

 

دومین جلسه کمیته درآمدی سال جاری شهرداری به ریاست مهندس بسحاق شهردار الیگودرز و با حضور اعضای این کمیته به منظور بررسی راهکارهای تامین منابع و افزایش درآمدها، رفع موانع درآمدی، پیگیری مطالبه بلوکه شهرداری به جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر در محل سالن جلسات شهرداری برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الیگودرز، شهردار الیگودرز از تشکیل جلسه با مدیران ادارات شهرستان در خصوص بدهی ادارات به‌ شهرداری خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر با معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مقرر گردید جلسه ای با حضور مدیران ادارات در خصوص بدهی شهرداری  تشکیل و نسبت به پرداخت آن تصمیم گیری شود و لیست بدهی به دفتر معاونت عمرانی استانداری لرستان ارسال گردد. 

مهندس بسحاق در این جلسه از ساماندهی بازار دست فروشان در پنج نقطه شهر خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی جهت ارائه خدمات بهتر و همچنین رضایت خاطر هرچه بیشتر شهروندان و نظارت بهتر، شهرداری به تمام افرادی که قصد فعالیت در این بازارها را دارند، محل قرارگیری و فعالیت آن ها را  بر اساس کد منحصر به فرد انجام می دهد.  وی افزود: معاونت خدمات شهری نسبت به ساماندهی دکه های ورودی شهر بر اساس رأی شورای محترم تأمین شهرستان اقدام نماید. 

شهردار در پایان از ساماندهی مراکز جمع آوری ضایعات با توجه به احداث مغازه های شهرداری خبر داد و گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری ساماندهی مراکز جمع آوری ضایعات را در اسرع وقت به اتمام رساند.  در پایان مسؤلین واحدهای درآمدی شهرداری به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات فنی و کارشناسی پرداختند.