شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

: رییس جمهور همان اوایل در نشست خبری گفت: تمام مسوولیتهای توافق به عهده من است اما اکنون عنوان می کنند که در تمام

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

: رییس جمهور همان اوایل  در نشست خبری گفت: تمام مسوولیتهای توافق به عهده من است اما اکنون عنوان می کنند که در تمام

 

امروز باید زمینه های فعالیت هرچه بیشتر جوانان در مساجد را فراهم نماییم...


 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل ازنیوز الیگودرز حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت نماز و لزوم ترغیب جوانان به سمت مساجد گفت: متاسفانه برخی افراد با خود برتر بینی اجازه فعالیت جوانان در عرصه های دینی را محدود می نمایند.
وی با اشاره به اینکه جوان بایدانجام  اقدامات و برنامه های  مذهبی و دینی را در جامعه عهده دار شود افزود: امروز باید زمینه هرچه بیشتر جوانان در مساجد فراهم گردد.
ارزنده با اشاره به برگزاری مراسم ‌روز دانشجو گفت: در روزی که سخنرانی یکی از نمایندگان مجلس در مشهد لغو می شود برغم مشکلات موجود کشور تمام دغدغه رییس جمهور و وزیر می شوداعتراض به  لغو این سخنرانی ولی سخنرانی برخی مسوولین را در دانشگاهها لغو می کنند کسی حرفی نمی زند.
وی به یک بام و دو هوای برخورد دولتیهابا مسائل کشور اشاره نمود و افزود: در حالیکه همواره از آزادی بیان و فعالیت خبرنگاران سخن می گویند در مراسم سخنرانیشان از ورود خبرنگاران منتقد جلوگیری کرده  و یا نمی گذارند حرف بزند.
خطیب نماز جمعه به تمدید تحریمها اشاره نمود و افزود: متاسفانه درگذشته همواره توپ را در زمین رهبری می انداختند تا وانمود کنند ایشان موافق برجام و توافق نیست که حضرت آقا با شروطی که اعلام شد موافق ادامه گفتگو ها بودند اما اینها به شروط مقام معظم رهبری توجه نکردند که در نهایت  وضعیت امروز به اینگونه شد.
وی افزود: رییس جمهور همان اوایل  در نشست خبری گفت: تمام مسوولیتهای توافق به عهده من است اما اکنون عنوان می کنند که در تمام مراحل با رهبری مشورت نموده ام در حالی که دروغ است و رهبری همواره تاکید داشته که من در جزییات دخالت نمی کنم.
امام جمعه الیگودرز به اولین گردهمایی رزمندگان الیگودرز اشاره نمود و افزود: این گردهمایی روز دوشنبه در مصلی برگزار خواهد شد.