شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: هیچگونه نظارتی بر بازار وجود ندارد

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: هیچگونه نظارتی بر بازار وجود ندارد

با شعار و برگزاری سمینار نمی توان از مصرف کننده حمایت کرد

 

 


به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل ازنیوز الیگودرز: حجت الاسلام  ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نماز گزاران این شهر با اشاره  به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای ستاد کنگره شهدای امور تربیتی گفت: هنگامی که حضرت آقا به صراحت به معضل واردات کالا اشاره می کند مسوولین باید عمق فاجعه را در یابند و به فکر چاره باشند.

وی با اشاره به اینکه مافیای قاچاق کالا تولید داخلی را فلج می کند افزود: در حالیکه ما با گدایی  مبلغ 4/2میلیارددلار از 100میلیارد دلار بلوکه شده خودمان را دریافت می کنیم واردات کالا های خارجی در این شرایط چه مفهومی می تواند داشته باشد.

 امام جمعه الیگودرز در بخشی دیگر از سخنان خود به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: همانگونه که حضرت آقا فرمودند اقتصاد مقاومتی با تکرار زبانی اتفاق نمی افتد و مسوولین باید اقدام عملی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از مصرف کننده  با شعار و سمینار انجام نمی شود افزود: متاسفانه بازار به حال خود رها شده و هرکس اجناس خودرا با  قیمتهای دلخواه به فروش می رساند و هیچ نظارتی نیز وجود ندارد.

خطیب نماز جمعه به توزیع سبد کالادر الیگودرز اشاره کرد و افزود:  متاسفانه مرغ منجمد و برنج تاریخ گذشته را به مردم تحویل می دهند که مسوولین شهرستان در حال پیگیری موضوع هستند اما به راستی این چه حمایتی از مصرف کننده است؟!

وی با اشاره به افزایش بهای حامل های انرژی گفت: در آستانه عید نوروز هستیم و متاسفانه مردم با گرانی  دست و پنجه نرم می کنند و برخی هم بدون توجه به تورم نام معجزه را بر اقدامات خود می گذارند.

حجت الاسلام ارزنده   ضمن تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از زحمات رییس و کارکنان امداد الیگودرز تقدیر نمود و افزود: مردم در آستانه سال نو نیازمندان را فراموش نکنند و در هفته احسان و نیکوکاری در حد توان در این اقدام خداپسندانه مشارکت نمایند.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: مردم دقت کنند حرمت ایام فاطمیه حفظ شود و هیتهای مذهبی نیز در برگزاری با شکوه مراسم مختص این ایام تلاش نمایند.