شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

با حضور امام جمعه و مسوولین آغاز شد اکران فیلم جهانی محمد رسول الله(ص) در سینما تماشا

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

با حضور امام جمعه و مسوولین آغاز شد اکران فیلم جهانی محمد رسول الله(ص) در سینما تماشا

 


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرزبا حضور امام جمعه و جمعی از مسوولین الیگودرز نخستین روز اکران فیلم جهانی محمد رسول الله(ص) آخرین ساخته مجید مجیدی عصردیروزدر سینما تماشا الیگودرزآغاز شد.

حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در حاشیه آغاز نمایش فیلم محمد رسول الله (ص) به خبرنگار کیهان گفت: در متن فیلم به زیبایی و ظرافت حضور پیامبر(ص) در مناطق مختلف آشوب  زده  و قحطی آمده و حاکم شدن آرامش پس از حضور ایشان به نمایش گذاشته شده است که  نشان دهنده  رحمت پیامبر است و در این فیلم مشاهده می کنیم هرکس تصمیم به قتل پیامبر می گیرد در نهایت شیفته رحمت او می شود.

وی افزود: صلح و دوستی دین مبین اسلام  در این فیلم به خوبی به  تصویر کشیده شده و به  نظر می رسد کسانیکه در دنیا اسلام را با  گرو ههای تکفیری نظیر داعش می شناسند باید چشم خود را باز کنند و این اثر زیبا را ببینند.

همچنین علی محمد ملک محمودی معاون فرماندار الیگودرز هم  با اشاره به  حجم سنگین این اثر گفت: هدف از ساخت این فیلم اصلاح  و معرفی چهره مهربان و برحق اسلام می باشد و یقینا نمایش آن باعث وحدت بیشتر بین مسلمانان خواهد شد.

وی افزود: تاثیر گذاری دوران کودکی پیامبر(ص)  بر زندگی کودکان و نوجوانان در این فیلم به خوبی قابل مشاهده می باشد که تاکنون این دوران زندگی ایشان کمتر معرفی شده است .

احمد رضا گودرزی مدیر سینما تماشا الیگودرز با اشاره به ساختار زیبای فیلم جهانی محمدرسول اله(ص) گفت: با نمایش این فیلم و با توجه به علایق مردم به تاریخ اسلام یقینا سینماها پس از مدتها رکودشاهد حضور و استقبال مردم هستند.

وی افزود: اکران این فیلم امروز با حضور امام جمعه  و جمعی از مسوولین آغاز شد و آماده استقبال از مردم الیگودرز می باشیم.