شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

گزارش نیوز الیگودرز در باره روز قدس....

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

گزارش نیوز الیگودرز در باره روز قدس....

 

جمعه ،زمین زیر پای قدسیان  می لرزد


نیوز الیگودرز:جمعه همه  می آیند،  می آیند تا با حضور خود بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را در برابر دیدگان حیرت زده بدخواهان به نمایش بگذارند،  می آیندتا بگویند اگرامروز امام (ره) در بین ما نیست اما روزقدس  این یادگار ماندگارش هر ساله با شکوه تر از گذشته در گوشه و کنار دنیای  مملو از ظلم و جوربرگزار می شود تا مرحمی باشد بر زخمهای مظلومان بی پناه فلسطین  و شاید تلنگری برای سران بی کفایت عرب که سالهاست خود را به خواب غفلت زده اند، آنها که خود را خادم حرم امن می دانند و برای قتل عام کودکان و زنان مسلمان یمن  عنان عقل بدست کفر داده اند.

همه  خواهند آمد تابا زبان روزه به آمریکا بگویند،ما جانمان از ابا عبدالله و فرزند شیر خواره اش گرانمایه تر نیست که آب خوردن خود را در گرو لغو تحریم ظالمانه شما بدانیم، آمی آیندتا به دنیا بگویند اگر آمریکا حافظ منافع  آل سعود و اسراییل و حامی جنایات وحشیانه آنها می باشد ،ما نیز به حکم قرآن و اسلام تا آخرین نفس از مظلومان فلسطین و یمن و... حمایت خواهیم کرد.

و با لاخره می آیندتا بگویند" هیهات منا لذله"....

روز قدس امسال هم همچون سالهای گذشته و حتی با  شکوهتر از گذشته برگزار خواهد شد.

علی باقری از کارمندان شهرداری الیگودرز با اشاره به لزوم حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم می گوید امسال با توجه به تحولاتی که در منطقه رخ داده از جمله تهاجم وحشیانه آل سعود به یمن و شدت یافتن جنایات گروههای تکفیری در عراق و سوریه و... که یقینا همه  این برنامه هااز مغز بیمارسیاستمداران آمریکا و اسراییل سرچشمه می گیرد راهپیمایی روز قدس حال و هوایی دیگر خواهد داشت .

وی افزود: همچنین با توجه به مذاکرات هسته ای این حضور می تواند زیاده خواهان را حیرت زده کرده و شاید سر عقل بیاورد.

رضاکاظمی از فرهنگیان الیگودرز هم  با اشاره به مقاومت  نزدیک به چهار دهه ملت ایران در برابر ظلم و ستم غربی ها می گوید یقینا اگر ما بخواهیم از مشکلات عبور نماییم باید تمام سختیها را تحمل نماییم.

وی افزود: شاید اگر تنها ذره ای درجهت جنایات غرب و رژیم صهیونیستی همکاری می کردیم و یا حتی سکوت می نمودیم هیچگاه با تحریم مواجه نمی شدیم اما  ما پیرو مکتب سرخ حسین (ع) هستیم و مرام و مسلک ما مقابله با زور گویان است که  دیر زمانی نیست که عمر آنها به سر خواهد آمد.

علیرضا از کسبه خیابان امام (ره) می گوید باید از افکار بسته بیرون بیاییم زیرا این حضورها باعث تقویت امنیت کشور و اقتدار ایران عزیز خواهد شد.

او می گوید اگر نیم نگاهی به خاورمیانه بیاندازیم همه کشورها گرفتار ناامنی و جنگ و خونریزی هستند اما ایران همچون جزیره ای امن در خاورمیانه خود نمایی می کند و این نتیجه حضور در عرصه ها و پاسداری از ارزشهای انقلاب است.

 

حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرزهم به برگزاری مراسم روز قدس اشاره نمودو افزود: با توجه به حساسیتهای بین المللی و بویژه در بحث مذاکرات هسته ای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس  زمان مناسبی برای فریاد زیر بار ظلم نرفتن است.

وی افزود: روز قدس از یادگارهای ارزشمند و ماندگار امام خمینی (ره) می باشد که به یک جنبش جهانی مبدل شده  وزمانی برای دادخواهی از تمام ظالمان و زور گویان جهان و همچنین حمایت از همه مظلومان و ملتهای آزادیخواه دنیا می باشد.

ولی اله میرزایی فرماندار الیگودرز نیز حضور مردم در این مراسم را خار چشم دشمنان اسلام و مایه امید مسلمانان آزاده دنیا دانست و گفت: برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.

وی افزود: این مراسم ساعت 11/ 30دقیقه  از میدان آزادی آغاز خواهد شد و در محل مصلی قدس واقع در میدان امام(ره) خاتمه می یابد که بی شک مردم  برای حضور در این مراسم نیاز به دعوت ندارند و همواره ثابت کرده اند که بصورت خود جوش و حتی جلوتر از مسوولین در تمام صحنه های انقلاب حضور یافته اند.

محمد تقی توکلی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه امروز پروسه راهپیمایی روز قدس به یک پروژه جهانی  تبدیل شده است گفت: هر سال ما شاهد افزایش حضور مردم گوشه و کنار جهان در این مراسم هستیم  و این مهم نشانه درک عمیق امام (ره)، ترسیم استراتژیک مقابله با اسراییل  و آینده نگری ایشان نسبت به تمام مسائل می باشد.

وی افزود: مردم الیگودرز نیز همراه و همگام با ملت قهرمان ایران درمراسم راهپیمایی روز قدس حضور خواهند یافت تا به دنیا بفهمانند شاید تحریمهای شما در اقتصاد و زندگی مادی مردم تاثیر گذاشته است اما تاکنون موفق نشده اید ذره ای در عزم راسخ و پایبندی ملت ایران به ولایت فقیه و ارزشهای انقلاب خلل ایجاد نمایید .

توکلی اظهار داشت: حضور مردم در این مراسم پیامهای بسیاری دارد آنها می آیند تا ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده، به طرف مذاکرات بگویند اگر بخواهید به زیاده خواهی های خود ادامه داده و از صداقت و درستی ایران سوء استفاده نمایید ملت ایران شما را نخواهند بخشید و شاید دیگر این فرصت پیش نخواهد آمد.

عباس شاه علی