شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

شهردار الیگودرز: مشکلات با همکاری مسوولین و مردم رفع خواهد شد

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

                                                  شهردار الیگودرز:              مشکلات با همکاری مسوولین و مردم رفع خواهد شد

همه باید با همکاری و تلاش و بدور از حاشیه ها  تنها به دنبال انجام کار باشیم زیرا این شهر از حاشیه سازی خسارات فراوانی متحمل شده است


به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز مهندس غلامعباس یار احمدی شهردار الیگودرز در جمع پرسنل شهرداری با اشاره به اینکه  مشکلات بسیاری در سطح شهر وجود دارد افزود: تلاش و فعالیت بیشتر پرسنل  و مشارکت و همکاری مردم و تعامل ادارات زمینه رفع مشکلات را فراهم خواهد نمود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان الیگودرز امروز بیشتر از هر چیز نیازمند خدمات می باشند افزود: عزل و نصبها بر اساس شایستگی انجام می گیرد و ملاک فعالیت و خدمت به مردم و تخصص خواهد بود.

یار احمدی به وضعیت شهر اشاره کرد و افزود: 35 کیلومتر جداول و انهار شهر الیگودرز فرسوده و  نیاز به نوسازی دارد و بخش اعظمی از آسفالت معابر و کوچه ها نیز فرسوده و نیاز به باز سازی دارد.

شهردار الیگودرز در ادامه از حسن اعتماد اعضای شورای شهر تقدیر نمود و افزود: همه باید با همکاری و تلاش و بدور از حاشیه ها  تنها به دنبال انجام کار باشیم زیرا این شهر از حاشیه سازی خسارات فراوانی متحمل شده است.

وی پیگیریهای نماینده الیگودرز را در جهت رفع مشکلات شهرداری تاثیر گذار دانست و افزود : در سال جاری با تلاش و پیگیری  نماینده الیگودرز مبلغ 4 میلیارد و 200 میلیون تومان به شهرداری تخصیص داده شده که بخشی از آن جذب شدوامید واریم مابقی این اعتبارهم تا پایان سال جذب شود و بی تردید استمرار این حمایتها در سال آینده بخش عمده مشکلات شهر را رفع خواهد کرد.

یار احمدی مشکلات شهرداریها را نبود درآمد پایدار و عدم تخصیص اعتبارات کافی دولتی دانست و افزود: این مشکلات خاص شهرداری الیگودرز نیست و گریبان گیر تمام شهرداریها به نسبت کمتر و حتی بیشتر می باشد که باید در سطح کلان برای رفع آنها چاره اندیشی شود وما نیزباید بدنبال جذب سرمایه گذار ومشارکت با بخش خصوصی و ایجاد درآمد پایدارباشیم.