شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: هر دولتی اگر می خواهد موفق شود باید دست یاری به سمت بسیج دراز نموده و از ظرفیت و توانایی هایش استفاده نماید

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: هر دولتی اگر می خواهد موفق شود باید دست یاری به سمت بسیج دراز نموده و از ظرفیت و توانایی هایش استفاده نماید

 

: فعالیت بسیج در تقابل با دولت نیست ویقینا هر دولتی اگر می خواهد موفق شود باید دست یاری به سمت بسیج دراز نموده


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نماز گزاران این شهر با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج گفت: پس از سالها وبویژه در همان ایام شروع جنگ همگان به تدبیر و دور اندیشی حضرت امام (ره) در راستای تشکیل این نهاد  پی بردند.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار بسیج در تمامی عرصه ها گفت: متاسفانه علاوه بر دشمنان خارجی که دائم در صدد تخریب و تضعیف بسیج هستند برخی افراد سیاست باز و دنیا طلب هم در داخل کشور می خواهند این نهاد بر آمده از مردم را تضعیف نمایند.

ارزنده به اقدامات بسیج در تمامی حوزه ها بویژه اقتصاد مقاومتی اشاره نمود و افزود: فعالیت بسیج در تقابل با دولت نیست ویقینا هر دولتی اگر می خواهد موفق شود باید دست یاری به سمت بسیج دراز نموده و از ظرفیت و توانایی هایش استفاده نماید.

امام جمعه الیگودرز به شکوه و جلوه بی نظیر پیاده روی اربعین اشاره نمود و افزود: این گردهمایی عظیم نمایش اقتدار شیعه در عصر جاهلیت بود که متاسفانه با سانسور رسانه های بیگانه مواجه شد و برخی هم با برنامه ریزی رسانه ای تلاش نمودندآن را وارونه جلوه دهند.

وی به مباحث  اخیر کشور در رابطه با لغو سخنرانی یک نماینده مجلس در مشهد و واکنش ها ی پس از آن اشاره نمود و افزود: یکی ازمسوولین  نظام در رابطه با این موضوع نامه نوشته و اظهار شرمساری نموده است ، در حالیکه ما باید شرمسار باشیم که شما نمی دانی کجا اظهار شرمساری نمایید.

امام جمعه الیگودرز به مباحثی چون اختلاس 8 هزار میلیارد تومانی در صندوق فرهنگیان و قراردادهای نفتی و قرار داد کرسنت و تعطیلی کارخانه ها و بیکاری گسترده  و خلف وعده دشمنان در برجام و مشکلات دیگری که در نتیجه سوء تدبیرها رخ داده اشاره نمود و افزود: این آقایان بهتر است از این مشکلات اظهار شرمساری نمایند نه اینکه از لغو سخنرانی کسی که اوضاع و احوالش مشخص است و حرم امام رضا (ع) را بی حریم می داند شرمنده باشند.