شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: مدیران دو تابعیتی لیاقت مسوولیت در کشور را ندارند

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز: مدیران دو تابعیتی لیاقت مسوولیت در کشور را ندارند

 : اقدامات ساختار شکنانه وزیر بهداشت در گذشته کم نیستند اما همگان به جهت خدمات وی آنها را بازگو ننموده اند


 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرزظهرجمعه  در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به رد طرح ممنوعیت بکار گیری مسوولین دو تابعیتی در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: روال قانونی برای استخدام تحقیق و تشخیص هویت می باشد که امروزه در ادارات و سازمانها مد نظر قرار دارد.

وی با اشاره به ممنوعیت استخدام اتباع خارجی افزود: متاسفانه این روال قانونی تنها در استخدام رده های پایینی مد نظر است و بر اساس اعلام آمار دولتی ها تعداد 39 نفر از مسوولین ما دو تابعیتی هستند وهنگامی که سوگند  نامه آنها رامطالعه می کنیم متوجه می شویم که طبق بندهای آن احتمال دارد باهر کشوری دیگری که  علیه نظام وارد جنگ شود همکاری نمایند و یا اگر اوضاع بگونه ای دیگر شد به راحتی می توانند کشور را ترک نمایند.

خطیب نماز جمعه با اظهارتعجب ازاقدام کمیسیون امنیت ملی در رد طرح ممنوعیت بکارگیری مسوولین دو تابعیتی  و همچنین عدم نظارت رییس جمهور بعنوان رییس شورای امنیت ملی افزود: مدیرانی که دو تابعیتی هستند لیا قت ندارند در این کشور مسوولیتی داشته باشند.

ارزنده دربخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به اظهارات اخیر وزیر بهداشت و درمان اشاره نمود و افزود: اقدامات ساختار شکنانه وزیر بهداشت در گذشته کم نیستند اما همگان به جهت خدمات وی آنها را بازگو ننموده اند.

وی افزود: اما امروز این وزیر طی سخنانی همه را زیر سوال می بردکه لازم است بداند امنیت کشور و آسایش امروز در نتیجه جانفشانی سرداران حرم می باشد و بی شک سرداران قلم هم بعنوان صاحب نظر باید پرسشگر باشند و مشکلات را بگویند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه همه باید منطقی و طبق ادله سخن بگویند افزود: درست است وزیر بهداشت خدماتی داشته است اما آیا اینگونه سخن گفتن بوی استبداد نمی دهد؟

وی به تشکیل ستاد اربعین و فعالیت های فشرده این ستاد اشاره نمود و افزود: با توجه به اختصاص سه ایستگاه در مسیر زواربه لرستان از همه درخواست کمک و حمایت ستاد مذکور را داریم